Przywództwo i menedżer

« 1 2 3 »

Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami

Kierownicy projektów i koordynatorzy często zgłaszają, że zlecając zadania członkom zespołów projektowych wiedzą, że będzie kłopot z ich realizacją. Niemal zawsze prace nie są wykonywane w 100%.
Autor: Dorota Major
 „Zacznij to w końcu robić, bo wylecisz z pracy!”

„Zacznij to w końcu robić, bo wylecisz z pracy!”

Krzyknął Tomasz, kierownik działu sprzedaży, do swojego podwładnego. Niedługo później pracownik faktycznie zmienił pracę. Nic nowego – dział sprzedaży miał największą rotację z całej firmy, a firma jedną z największych w branży.
Autor: Amadeusz Ley
Zarządzanie sytuacyjne

Zarządzanie sytuacyjne

Czy to nie zbyt proste, by mogło być prawdziwe?
Autor: Amadeusz Ley
3 mity o motywowaniu pracowników

3 mity o motywowaniu pracowników

Motywacja – wyświechtany zwrot, czy prawdziwe panaceum na wszelkie dolegliwości? Czy wystarczy ją mieć, aby osiągnąć sukces? Czy jej brak to gwarantowane niepowodzenie?
Autor: Amadeusz Ley
Projekt w organizacji, czyli o zarządzaniu projektami

Projekt w organizacji, czyli o zarządzaniu projektami

Jako konsultant biznesowy często spotykam się z problemami dotyczącymi skutecznego zarządzania projektami.
Autor: Dorota Major
Jak relacje menedżera z pracownikiem wpływają na ich efektywność?

Jak relacje menedżera z pracownikiem wpływają na ich efektywność?

Firma. Menedżer spotyka pracownika na korytarzu. Mówi: Przyjdź do mnie za pół godziny...
Autor: Olga Rzycka
Niedoceniane docenianie

Niedoceniane docenianie

Dominika, menedżer sklepu z Kwiatowej, pracuje dla mnie od 4 lat. Kiedy startowaliśmy pracowała 20 godzin na dobę, wspominał z roztkliwieniem Robert, właściciel kilku lokali opartych o franczyzę znanej marki detalicznej i jej szef zarazem.
Autor: Tomasz Kras
Jak motywować pracowników do pożądanych zachowań? - sposoby i metody

Jak motywować pracowników do pożądanych zachowań? - sposoby i metody

Krzysztof, właściciel restauracji La Strada, znosił cwaniactwo swojego głównego kucharza – Jana. Ciągle żył w nadziei, że Jan się zmieni. Kiedy nazbierało mu się przewinień to nieraz mu coś powiedział, ale na niewiele to się zdawało.
Autor: Tomasz Kras
Jak szybko uczyć się na doświadczeniach, czyli technika After Action Review (AAR).

Jak szybko uczyć się na doświadczeniach, czyli technika After Action Review (AAR).

Armia była i jest nadal częstym źródłem technik i metod wykorzystywanych w zarządzaniu zarówno w biznesie jak i sektorze publicznym. Warto wspomnieć choć o kilku takich przypadkach.
Autor: Marek Romanowicz

« 1 2 3 »

Najnowszy artykuł