Customer Experience

« 1 2 3 »

Łańcuch przepływu emocji w organizacji

Łańcuch przepływu emocji w organizacji

Przez dziesiątki menedżerowie ignorowali emocje. Firma była racjonalnym tworem, który w sposób mechanistyczny generował pieniądze dla właścicieli. O emocjach w firmach mówiono jedynie w kontekście ekstremalnych wydarzeń: reklamacji, utraty klienta, strajków załogi, spadków morale pracowników, ewentualnie sukcesu firmy. W pozostałych przypadkach był to temat tabu. Czy przez takie podejście w firmie nie było żadnych innych emocji?
Autor: Tomasz Kras
Wojna malkontentów z promotorami

Wojna malkontentów z promotorami

W prawdziwej bitwie zwycięzca jest tylko jeden. W bitwie o lojalność klientów zwyciężyć mogą albo malkontenci, albo promotorzy. Kim oni są?
Autor: Tomasz Kras
Podróż mrożąca krew w żyłach!

Podróż mrożąca krew w żyłach!

Klienta zdobywa się przez produkt a traci przez sposób obsługi.
Autor: Tomasz Kras
Jak badanie poziomu lojalności Klientów (NPS) działa na korzyść Twojej firmy?

Jak badanie poziomu lojalności Klientów (NPS) działa na korzyść Twojej firmy?

Coraz więcej firm decyduje się zbadać, w jakim stopniu może liczyć na lojalność swoich Klientów. Czy warto?
Przestań zachwycać Klienta!

Przestań zachwycać Klienta!

Wybieramy firmy ze względu na ich produkty, ale często odchodzimy od nich z powodu problemów z ich działem obsługi!
Autor: Tomasz Kras
Ilu destruktorów jeszcze w tym roku spowoduje utratę przychodów Twojej firmy?

Ilu destruktorów jeszcze w tym roku spowoduje utratę przychodów Twojej firmy?

Przekonanie o tym, że zadowolenie Klienta ma wpływ na kondycję marki, zostało potwierdzone badaniami. Nikt z menedżerów nie przechodzi obojętnie obok niezadowolonego Klienta, który pojawia się w firmie.
Autor: Tomasz Kras
Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę Klientów. Jednocześnie niewiele robią, by stratę związaną z kiepską obsługą ograniczyć, nie mówiąc już o wykorzystaniu tej sytuacji dla budowania przewagi rynkowej.
Autor: Tomasz Kras
5 małych kroków ku zwiększeniu satysfakcji klienta

5 małych kroków ku zwiększeniu satysfakcji klienta

Pracując z klientami, którzy dążą do zwiększenia satysfakcji swoich klientów, zaczynamy zwykle od prześledzenia interakcji klient – firma.
Autor: Joanna Kozioł
Badanie NPS u dystrybutora sprzętu AGD - CASE STUDY

Badanie NPS u dystrybutora sprzętu AGD - CASE STUDY

Był wtorek tuż przed 16. Do naszego krakowskiego biura zadzwonił Klient. Krótko się przedstawił i od razu przeszedł do rzeczy.
Autor: Tomasz Kras

« 1 2 3 »

Najnowszy artykuł