Customer Experience

« 1 2 3 »

Łańcuch przepływu emocji w organizacji

Łańcuch przepływu emocji w organizacji

Przez dziesiątki menedżerowie ignorowali emocje. Firma była racjonalnym tworem, który w sposób mechanistyczny generował pieniądze dla właścicieli. O emocjach w firmach mówiono jedynie w kontekście ekstremalnych wydarzeń: reklamacji, utraty klienta, strajków załogi, spadków morale pracowników, ewentualnie sukcesu firmy. W pozostałych przypadkach był to temat tabu. Czy przez takie podejście w firmie nie było żadnych innych emocji?
Autor: Tomasz Kras
Wojna malkontentów z promotorami

Wojna malkontentów z promotorami

W prawdziwej bitwie zwycięzca jest tylko jeden. W bitwie o lojalność klientów zwyciężyć mogą albo malkontenci, albo promotorzy. Kim oni są?
Autor: Tomasz Kras
Podróż mrożąca krew w żyłach!

Podróż mrożąca krew w żyłach!

Klienta zdobywa się przez produkt a traci przez sposób obsługi.
Autor: Tomasz Kras
Przestań zachwycać Klienta!

Przestań zachwycać Klienta!

Wybieramy firmy ze względu na ich produkty, ale często odchodzimy od nich z powodu problemów z ich działem obsługi!
Autor: Tomasz Kras
Jak badanie poziomu lojalności Klientów (NPS) działa na korzyść Twojej firmy?

Jak badanie poziomu lojalności Klientów (NPS) działa na korzyść Twojej firmy?

Coraz więcej firm decyduje się zbadać, w jakim stopniu może liczyć na lojalność swoich Klientów. Czy warto?
Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę Klientów. Jednocześnie niewiele robią, by stratę związaną z kiepską obsługą ograniczyć, nie mówiąc już o wykorzystaniu tej sytuacji dla budowania przewagi rynkowej.
Autor: Tomasz Kras
Ilu destruktorów jeszcze w tym roku spowoduje utratę przychodów Twojej firmy?

Ilu destruktorów jeszcze w tym roku spowoduje utratę przychodów Twojej firmy?

Przekonanie o tym, że zadowolenie Klienta ma wpływ na kondycję marki, zostało potwierdzone badaniami. Nikt z menedżerów nie przechodzi obojętnie obok niezadowolonego Klienta, który pojawia się w firmie.
Autor: Tomasz Kras
Customer Experience Management. Niezwykły koktajl przeżyć i emocji klienta.

Customer Experience Management. Niezwykły koktajl przeżyć i emocji klienta.

By skutecznie zarządzać doświadczeniami klienta trzeba dobrze rozumieć ich złożoną naturę. Doświadczenia klienta (Customer Experience) nie dzieją się w próżni. To interakcja klienta i organizacji, której właściwości stają się coraz lepiej rozpoznane. Dzięki temu, jej elementy można kontrolować a trwającą już batalię o emocje klienta można wygrać. Jednak żeby grać trzeba rozumieć znaczenie i wpływ poszczególnych czynników.
Autor: Tomasz Kras
Customer Experience Management. Batalia o emocje klienta trwa!

Customer Experience Management. Batalia o emocje klienta trwa!

Od kilkunastu lat w rozważaniach dotyczących relacji z klientem coraz częściej mówi się o doświadczeniach klienta (Customer Experience) i zarządzaniu doświadczeniami klienta (Customer Experience Management). Co oznaczają te sformułowania? Czym różnią się od innych dotąd używanych pojęć? Czy warto wprowadzać i upowszechniać kryjącą się za nimi filozofię działania? Jeśli tak to, w czym tkwi ich wartość, jak można je wykorzystać podejmując nowe inicjatywy?
Autor: Tomasz Kras

« 1 2 3 »

Najnowszy artykuł