HR i rekrutacja

« 1 2 »

Jak uczynić szkolenie realną zmianą?

Jak uczynić szkolenie realną zmianą?

O malejącym zaangażowaniu, spadających efektach i sposobie przeciwdziałania
Autor: Tomasz Kras
6 twardych warunków skutecznego szkolenia miękkiego

6 twardych warunków skutecznego szkolenia miękkiego

Efektywność szkoleń miękkich szacuje się na 20%. Inaczej mówiąc 80 % uczestników szkoleń nic nie zmienia w swoim zachowaniu po ich zakończeniu. Dosłownie NIC.
Autor: Tomasz Kras
Gry szkoleniowe? Po co to komu?

Gry szkoleniowe? Po co to komu?

Intensywne szkolenie… i nic. Skąd bierze się wysoka skuteczność warsztatów z grami i dlaczego tradycyjne szkolenia nie zawsze działają?
Co boli HR?

Co boli HR?

Co ze sobą wspólnego mają controlling personalny i potwór z Loch Ness?
Autor: Justyna Przybysz
Development i co dalej?

Development i co dalej?

W praktyce biznesowej coraz częściej wykorzystuje się Development Centre jako metodę oceny kompetencji pracowników. Cele stawiane temu procesowi są dość różne, łączy je natomiast wspólna idea rozwoju kompetencji zarówno ludzi, jak i organizacji. Stąd pytanie: Co dalej?
6 działań, by szkolenia dla pracowników naprawdę zwiększały ich kompetencje

6 działań, by szkolenia dla pracowników naprawdę zwiększały ich kompetencje

"Nie samym szkoleniem rośnie firma" ...czyli dlaczego zdobywanie wiedzy to nie wszystko
Kto potrzebuje szkolenia z rekrutacji pracowników?

Kto potrzebuje szkolenia z rekrutacji pracowników?

Rekruter to mało doceniane stanowisko, często również źle oceniane – także przez kandydatów.
Sterowanie ścieżką kariery pracownika

Sterowanie ścieżką kariery pracownika

Rozwijanie kariery można przyrównać do wieloboju, którego kolejne etapy pokonywane są w różnych dyscyplinach sportowych. Każdy kolejny wyścig odpowiada wówczas etapowi kariery i naszym zadaniom związanym z rolą w danym projekcie.
Zatrudniam i Zyskuję – wyzwania rekrutujących Managerów

Zatrudniam i Zyskuję – wyzwania rekrutujących Managerów

Niestety, złe decyzje rekrutacyjne są powodem frustracji managerów i zespołów oraz poważnych kosztów ponoszonych przez organizacje. Dlatego managerowie, którzy zdają sobie sprawę ze statystyk dotyczących rekrutacji, szkolą się, by podnieść swoje kompetencje w tym zakresie i uniknąć kosztownych błędów.
Autor: Magdalena Moll-Musiał

« 1 2 »

Najnowszy artykuł