HR i rekrutacja

« 1 2 »

6 twardych warunków skutecznego szkolenia miękkiego

6 twardych warunków skutecznego szkolenia miękkiego

Efektywność szkoleń miękkich szacuje się na 20%. Inaczej mówiąc 80 % uczestników szkoleń nic nie zmienia w swoim zachowaniu po ich zakończeniu. Dosłownie NIC.
Autor: Tomasz Kras
Employee Net Promoter Score – czyli jak zyskać lojalnego pracownika

Employee Net Promoter Score – czyli jak zyskać lojalnego pracownika

Pracownicy, którzy lubią swoje miejsce pracy i dobrze się w nim czują, pracują lepiej. Według Walker Information zdecydowana większość (92%) lojalnych pracowników obsługuje Klientów powyżej postawionych im wymagań lub w pełni je realizując. Natomiast pracownicy niezadowoleni z pracy prawie o połowę rzadziej (54%) wywiązują się ze swoich obowiązków w pełni lub powyżej oczekiwań.
Jak uczynić szkolenie realną zmianą?

Jak uczynić szkolenie realną zmianą?

O malejącym zaangażowaniu, spadających efektach i sposobie przeciwdziałania
Autor: Tomasz Kras
Gry szkoleniowe? Po co to komu?

Gry szkoleniowe? Po co to komu?

Intensywne szkolenie… i nic. Skąd bierze się wysoka skuteczność warsztatów z grami i dlaczego tradycyjne szkolenia nie zawsze działają?
Co boli HR?

Co boli HR?

Co ze sobą wspólnego mają controlling personalny i potwór z Loch Ness?
Autor: Justyna Przybysz
Development i co dalej?

Development i co dalej?

W praktyce biznesowej coraz częściej wykorzystuje się Development Centre jako metodę oceny kompetencji pracowników. Cele stawiane temu procesowi są dość różne, łączy je natomiast wspólna idea rozwoju kompetencji zarówno ludzi, jak i organizacji. Stąd pytanie: Co dalej?
Employee Experience Management – aktualny trend w HR

Employee Experience Management – aktualny trend w HR

Employee Experience to przyszłość HR, która już zaczyna się urzeczywistniać. Kolejne badania ekspertów HR przynoszą potwierdzenie, że najbliższy czas będzie należał do pracowników. To właśnie zarządzanie ich doświadczeniem staje się priorytetem dla działów personalnych. Po co wdrażać takie działania?
Autor: Joanna Kozioł
Czy jesteś Ekspertem Rekrutacji?

Czy jesteś Ekspertem Rekrutacji?

Rekruter to zawód rozwoju, dla którego stagnacja jest rzeczą niebezpieczną. W dobie często agresywnej konkurencji między firmami, Rekruter, jako punkt newralgiczny, umieszczony na styku wewnętrznej i zewnętrznej rzeczywistości firmy, powinien być doskonale przygotowany do swojej odpowiedzialnej roli.
Autor: Magdalena Moll-Musiał
6 działań, by szkolenia dla pracowników naprawdę zwiększały ich kompetencje

6 działań, by szkolenia dla pracowników naprawdę zwiększały ich kompetencje

"Nie samym szkoleniem rośnie firma" ...czyli dlaczego zdobywanie wiedzy to nie wszystko

« 1 2 »

Najnowszy artykuł