HR i rekrutacja

« 1 2 »

Jak uczynić szkolenie realną zmianą?

Jak uczynić szkolenie realną zmianą?

O malejącym zaangażowaniu, spadających efektach i sposobie przeciwdziałania
Autor: Tomasz Kras
Employee Net Promoter Score – czyli jak zyskać lojalnego pracownika

Employee Net Promoter Score – czyli jak zyskać lojalnego pracownika

Pracownicy, którzy lubią swoje miejsce pracy i dobrze się w nim czują, pracują lepiej. Według Walker Information zdecydowana większość (92%) lojalnych pracowników obsługuje Klientów powyżej postawionych im wymagań lub w pełni je realizując. Natomiast pracownicy niezadowoleni z pracy prawie o połowę rzadziej (54%) wywiązują się ze swoich obowiązków w pełni lub powyżej oczekiwań.
6 twardych warunków skutecznego szkolenia miękkiego

6 twardych warunków skutecznego szkolenia miękkiego

Efektywność szkoleń miękkich szacuje się na 20%. Inaczej mówiąc 80 % uczestników szkoleń nic nie zmienia w swoim zachowaniu po ich zakończeniu. Dosłownie NIC.
Autor: Tomasz Kras
Gry szkoleniowe? Po co to komu?

Gry szkoleniowe? Po co to komu?

Intensywne szkolenie… i nic. Skąd bierze się wysoka skuteczność warsztatów z grami i dlaczego tradycyjne szkolenia nie zawsze działają?
Co boli HR?

Co boli HR?

Co ze sobą wspólnego mają controlling personalny i potwór z Loch Ness?
Autor: Justyna Przybysz
Spowiedź headhuntera — największe błędy, jakie popełniłem!

Spowiedź headhuntera — największe błędy, jakie popełniłem!

Nie radzę tych błędów powielać… Oczywiście, jeżeli chcesz być ekspertem w tej dziedzinie, bo przeciętnych osób jest mnóstwo.
Autor: Wojciech Kluk
Komu potrzebny jest

Komu potrzebny jest "miękki" HR?

5 powodów, dla których dział HR w firmie jest zbędny.
Autor: Anna Bartosińska
Development i co dalej?

Development i co dalej?

W praktyce biznesowej coraz częściej wykorzystuje się Development Centre jako metodę oceny kompetencji pracowników. Cele stawiane temu procesowi są dość różne, łączy je natomiast wspólna idea rozwoju kompetencji zarówno ludzi, jak i organizacji. Stąd pytanie: Co dalej?
6 działań, by szkolenia dla pracowników naprawdę zwiększały ich kompetencje

6 działań, by szkolenia dla pracowników naprawdę zwiększały ich kompetencje

"Nie samym szkoleniem rośnie firma" ...czyli dlaczego zdobywanie wiedzy to nie wszystko

« 1 2 »

Najnowszy artykuł