Sprzedaż i negocjacje

« 1 2 3 »

5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

Każdy z nas niejednokrotnie odbiera telefony od telemarketerów. Jak to się dzieje, że z jednym konsultantem chcemy rozmawiać i nawet, jeśli nie jesteśmy przekonani do produktu czy usługi, rozmowa jest miła. Czasem nawet zastanawiamy się, czy jednak nie kupić….
Autor: Beata Szynkowska
Jak zadawać pytania? – całodzienne menu handlowca

Jak zadawać pytania? – całodzienne menu handlowca

- Czy nie mógłby pan mnie poinformować, którędy powinnam pójść? - mówiła dalej. - To zależy w dużej mierze od tego, dokąd pragnęłabyś zajść - odparł Kot Cheshire - Właściwie wszystko mi jedno. - W takim razie również wszystko jedno, którędy pójdziesz. - Chciałabym tylko dostać się dokądś - dodała Alicja w formie wyjaśnienia. - Ach, na pewno tam się dostaniesz, jeśli tylko będziesz szła dość długo. Lewis Carroll „Alicja w krainie czarów”
Autor: Jacek Olszewski
Pięć przeszkód na drodze do sukcesu w negocjacjach

Pięć przeszkód na drodze do sukcesu w negocjacjach

Każdy posiada własne oczekiwania, potrzeby, marzenia i żądania. Ile z tego otrzyma, to zależy od sposobu, w jaki będzie o nie walczył, a więc jaką siłę i strategię obierze w negocjacjach z otoczeniem.
Autor: Jacek Olszewski
Złoty Graal sprzedaży - Deming lekiem na całe zło! – cz. 1

Złoty Graal sprzedaży - Deming lekiem na całe zło! – cz. 1

Bywa, że jesteśmy zaskakiwani prostotą metod, które pomagają zwiększać skuteczność naszych działań. Reguła Pareto, krzywa Gausa ...a nawet prawa Murphy'ego. Jedną z takich prostych, ale zdumiewająco skutecznych metodyk postępowania, jest cykl PDCA Deminga.
Autor: Tomasz Kras
7 grzechów głównych menedżera ds. sprzedaży

7 grzechów głównych menedżera ds. sprzedaży

Dlaczego dla jednego szefa ludzie są w stanie rzucić się na największe wyzwania a drugi musi wszystko wyegzekwować…
Autor: Beata Szynkowska
Copywriter za 1 zł?

Copywriter za 1 zł?

„Nie ukrywam, że zależy mi na cenie, więc będę brał pod uwagę osoby, które podadzą najniższą cenę.”, „Proponujemy: 5 dolarów za 1000 słów. Jesteśmy zainteresowani długoterminową współpracą.” – takie informacje codziennie znajdują copywriterzy przeglądający ogłoszenia ze zleceniami.
Autor: Jakub Sosnowski
12 powodów upadku firm - cz.6

12 powodów upadku firm - cz.6

Poznaliśmy już 10 sposobów na upadek firm. Znając je wszystkie można odnieść wrażenie, że to ogrom pracy do wykonania, aby je wyprostować.
12 powodów upadku firm - cz.5

12 powodów upadku firm - cz.5

Strategiczne i modelowe podejście do klientów to kolejny temat, który omówimy przy okazji upadku firm.
12 powodów upadku firm – cz.4

12 powodów upadku firm – cz.4

Poznaliśmy już sześć powodów, dla których firma może popaść w kłopoty finansowe bądź po prostu zbankrutować. Czas więc na kolejne. Powód siódmy i ósmy związane są tak naprawdę z liczbą podobnych firm na rynku.

« 1 2 3 »

Najnowszy artykuł