Badanie spójności obsługi Klienta

Wiele firm i organizacji mówi, że Klient jest dla nich najważniejszy, ale czy w praktyce ich działania dowodzą tego?

Czy pracownicy pierwszej linii kontaktu z Klientem rzeczywiście dbają o Klienta? Może tak, a może tylko tak mówią. 

Jeśli rzeczywiście chcą dbać o Klienta, to czy kadra menedżerska wspomaga tę chęć zadbania o Klienta? A może tylko o tym mówi...

Audyt spójności pozwala zbadać i określić poziom niespójności między deklaracjami a zachowaniami. Pomaga wychwycić niespójność w działaniach poszczególnych poziomów organizacji, niewielkim kosztem zweryfikować ten stan rzeczy i odpowiedzieć na pytanie czy jakości obsługi Klienta w Waszej firmie trzeba przyjrzeć się bliżej.

W efekcie naszych kilkunastoletnich doświadczeń wypracowaliśmy autorską metodę badania spójności obsługi Klienta.

Czy deklaracje i działania wobec Klientów w Twojej firmie są spójne?