Nie jest łatwo zdobyć wierność dzisiejszych Klientów. W warunkach silnej konkurencji firmy składają obietnice, które potem trudno im spełnić. Łatwo o rozczarowanie Klienta, a to dużo kosztuje.
Klienci mogą wybaczyć potknięcia, ale nie wybaczają powtarzających się problemów w obsłudze i braku szacunku wobec siebie. Przeszkolenie osób z pierwszej linii kontaktu z Klientem nie wystarcza. Potrzebna jest jakościowa zmiana organizacyjna.
Co możesz z tym zrobić?
Ambitnym menedżerom, którzy chcą rozwijać firmę i zyskać przewagę na konkurencyjnym rynku, proponujemy wdrożenie Wyróżniającego Standardu Obsługi Klienta (SOK). Wdrożenie to jest projektem rozowjowym - bo nie tylko doskonali kompetencje obsługi, ale rozwija całą organizację.
Wdrożenie SOK polega na realizacji procesu doskonalenia całej firmy, dzięki któremu zachodzi zmiana jakościowa. W efekcie zwiększa się skuteczności firmy w pozyskiwaniu lojalności Klientów, którzy nie tylko nie odchodzą od firmy, ale stają się jej apostołami.
Wypracowanie systemowych rozwiązań oznacza zdefiniowanie Standardu Obsługi Klienta, wskaźników jakości obsługi, identyfikację wąskich gardeł związanych z obsługą oraz ich eliminację, a także opracowanie i wdrożenie procedur zapewnienia pożądanej jakości obsługi Klienta.