Akademia handlowca

Akademia Profesjonalnego Handlowca to cykl szkoleń, które stwarzają warunki, aby handlowiec zdobył niezbędną wiedzę i umiejętności pozwalające mu sprzedawać skuteczniej i pracować z większą przyjemnością.

Zakładane efekty:

1 etap
  • Zwiększenie liczby aktywności o największym potencjale sprzedażowym
  • Zwiększenie świadomości handlowców w zakresie
  • Optymalizacji swojej pracy
  • Technik skutecznej sprzedaży
2 etap
  • Poprawa jakościowa obsługi Klienta, zwłaszcza rozmowy handlowej
  • Zwiększenie umiejętności praktycznego wykorzystania, zdobytej w 1 etapie cyklu rozwojowego wiedzy
 
Tematyka:

Skuteczne techniki sprzedaży
  • Jakich techniki warto używać, aby zwiększać sprzedaż?
  • Z jakiego powodu handlowcy zanudzają swoich klientów, zamiast sprzedawać?
  • Jak prezentować pełne portfolio firmy i być mistrzem prezentacji produktowej?
  • Które produkty zaprezentować, kiedy muszę dokonać wyboru?
  • Jak profesjonalnie radzić sobie z tzw. trudnym klientami lub trudnymi sytuacjami w biznesie?
  • Jakie są 2 najskuteczniejsze narzędzia sprzedażowe?
  • Jakie jedno uniwersalne pytanie potrafi podwoić sprzedaż?
  • Jak prezentować cenę w atrakcyjny i naturalny sposób bez skrępowania?
  • Czy potrzebujesz być bardziej asertywnym, czy może Twój klient?
  • Czego możemy się nauczyć od Dalai Lamy i Matki Teresy, aby stać się skuteczniejszymi sprzedawcami?
Optymalne zarządzanie celami i czasem
  • Z jakich technik i narzędzi warto korzystać przy planowaniu dnia, tygodnia, miesiąca, kwartału i roku?
  • W jaki sposób opracowywać cele biznesowe, aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich osiągniecia?
  • Jakie techniki pomogą nam ograniczyć stres związany z presją czasu i nadmiaru obowiązków?
  • Jak motywować się, aby nam się chciało, kiedy nam się nie chce?
  • Jak możemy czerpać inspiracje do opracowania nowych celów lub nowych sposobów ich osiągania
Efektywna prezentacja oferty i produktów
  • Jak efektownie i efektywnie prezentować pomysły, projekty, produkty, usługi czy firmę?
  • Jakie są najskuteczniejsze sposoby przekonywania słuchaczy do naszego pomysłu?
  • Jak przygotować prezentację aby stała się naszą reklamą i wizytówką?
  • Jak sprawić aby nasza prezentacja była niezapomniana?
  • Jak swobodnie przeprowadzić prezentację (z zaskoczenia)?
  • Jak uatrakcyjniać prezentację i angażować audytorium?
Efektywne negocjacje i gry handlowe
  • Jak przygotować się do negocjacji aby wynieść z nich maksimum zysków?
  • Jak płynnie, naturalnie i efektywnie przejść od procesu sprzedażowego do negocjacji?
  • Z jakiego powodu negocjacje tak nas emocjonują i jak minimalizować stres związany z
    negocjacjami?
  • Jak rozpoznać w co „gra” z nami klient? I czy warto grać z nim? Jeżeli tak, to jak?
  • Jakie błędy popełnia się podczas negocjacji, jak z nich czerpać naukę i jednocześnie nie tracić
    klienta?
  • Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń w negocjacjach i jak im zapobiegać?
  • Po czym poznać mistrza negocjacji?
Czas trwania: 8 dni szkoleniowych (64 godziny dydaktyczne)
 
Proszę o więcej informacji
Najnowszy artykuł