Coaching sprzedaży

Jesteś menedżerem sprzedaży i Twoi handlowcy przeszli już wiele szkoleń, organizacja sprzedaży jest ustabilizowana, konkurencja rozpoznana, produkt czy usługa trafia w oczekiwania klientów... ale czy tak będzie długo? Jak myślisz, co teraz robi Twoja konkurencja? Prawdopodobnie wciąż siebie pytasz, co jeszcze można zrobić, by zwiększyć efektywność działań sprzedażowych? Co zrobić, by zyskać trwałą przewagę na rynku? Możesz wszystko wymyślać sam/a i wkładać sporo wysiłku by zmuszać Twych ludzi do tego, by działali zgodnie z Tą wizją. A co by się stało gdybyś to od swojego zespołu, dzień po dniu, słyszał/a o możliwych innowacjach w organizacji sprzedaży, gdybyś tydzień po tygodniu dowiadywał/a się o tym kto i co z Twojego zespołu zmienił w sposobie:

  • nawiązywania kontaktu z klientem i budowania z nim lojalnej relacji,
  • prowadzenia wizyt,
  • badania potrzeb klienta budowania potrzeb, edukowania Klienta,
  • prowadzania rozmów telefonicznych,
  • prezentacji,
  • uzyskiwania większego portfela zamówień,
  • dbania o zadowolenie klienta,
  • negocjacji

uzyskując nieosiągane dotąd rezultaty?

Taką zmianę można osiągnąć poprzez stałe zwiększanie poziomu kompetencji handlowców, zadbanie o ich motywację i stałe zaangażowanie w doskonalenie procesu sprzedaży. By to osiągnąć nie obędzie się bez Twojego zaangażowania. Ba, ono jest kluczowe! Czego możesz się spodziewać w zamian? Dzięki coachingowi sprzedażowemu zidentyfikujesz dźwignię wzrostu sprzedaży w realiach Twojego biznesu, specyfiki rynku, produktu czy usługi. Czy jesteś w stanie już dziś wykorzystać dotąd ukryty potencjał?

 Wdrażając coaching sprzedaży możesz oczekiwać:

  • identyfikacji własnego potencjału – indywidualnych strategii sukcesu;
  • większej elastyczności – inspiracja do poszukiwania nowych sposobów działania;
  • wzrostu zaangażowania w pracę;
  • wzrostu efektywności w kontaktach z klientami firmy;
  • większej efektywności w zdobywaniu nowych klientów;
  • zwiększonego wolumenu sprzedaży;
  • większego zadowolenia klientów z poziomu obsługi;
  • profilaktyki wypalenia zawodowego;
  • redukcji stresu.
Proszę o więcej informacji
Najnowszy artykuł