Audyt spójności Obsługi Klienta

W efekcie naszych doświadczeń wypracowaliśmy autorską metodę badania spójności obsługi Klienta.

Wiele firm i organizacji mówi, że Klient jest najważniejszy, ale czy w praktyce dowodzą tego? Czy pracownicy pierwszej linii kontaktu z Klientem rzeczywiście dbają o Klienta? Może tak, a może tylko tak mówią.
Jeśli rzeczywiście chcą dbać o Klienta, to czy kadra menedżerska wspomaga tę chęć zadbania o Klienta? A może tylko o tym mówi...

Audyt spójności pozwala zbadać i określić poziom niespójności między deklaracjami a zachowaniami, pozwala wychwycić niespójność w działaniach poszczególnych poziomów organizacji, niewielkim kosztem zweryfikować ten stan rzeczy i odpowiedzieć na pytanie czy jakości obsługi Klienta w Waszej firmie trzeba przyjrzeć się bliżej.

 Czy deklaracje i działania wobec Klientów w Twojej firmie są spójne?

Proszę o więcej informacji
Najnowszy artykuł