Dlaczego szkolenia z ProOptima?

Kreujemy - testujemy - upowszechniamy.
Zdecydowana większość naszych szkoleń jest efektem opracowania programu w odpowiedzi na zapytanie, które kiedyś do nas trafiło. Aktualnie upowszechniamy zrealizowane już kiedyś szkolenia, dopasowując ich przebieg i zawartość do definiowanych przez Klientów celów. Jakie aktualnie cele chcecie realizować?

Odpowiadamy na nietypowe potrzeby.
Od samego początku, czyli od 2006 roku, reagujemy na nietypowe prośby Klientów i opracowujemy, specjalnie dostosowane do ich potrzeb, programy: szkoleń, procesów rozwojowych, wydarzeń motywujących, wdrożeń zmian. Jeśli masz taką nietypową potrzebę - czekamy na kontakt.

W szkoleniach wykorzystujemy gry szkoleniowe i opracowujemy symulacje.
Uwzględniamy specyfikę firmy i odpowiadamy na konkretne wyzwania stojące przed zespołem czy osobą szkoloną. Twoja sytuacja jest wyjątkowa i nie wiesz czy jej podołamy? Sprawdź to.

Symulacje odgrywane podczas naszych szkoleń bazują na realnych sytuacjach z życia firmy.
Wykorzystywane w szkoleniach case study, a także opisy ról do symulacji, opracowywane są na podstawie zebranych informacji na etapie diagnozy potrzeb szkoleniowych, podczas audytów, duowizyt czy informacji wprost pozyskanych od uczestników i ich przełożonych. Wysiłek i czas poświęcony na przygotowanie szkolenia przekłada się na łatwiejsze wdrożenie wiedzy i wykorzystanie umiejętności po szkoleniu - już w praktyce.

Materiały szkoleniowe są uzupełnieniem wiedzy, której praktyczne aspekty zostały omówione podczas szkolenia.
Jednak nie objętość materiałów, ale jakość liczy się bardziej. W materiałach wykorzystywane są arkusze ćwiczeń, testy, miejsce na notatki. W nich też znajduje się arkusz inicjującego wdrożenie Action Planu. W przypadku wersji pakietu Premium uczestnicy otrzymują po szkoleniu odpowiedź na zadane trenerowi pytania, a także wypracowane na szkoleniu rozwiązania przećwiczonych trudnych sytuacji.

Monitoring wdrożenia.
Nasza praca nie kończy się wraz z zakończeniem szkolenia. Dbamy o to, by efektem szkolenia była trwała zmiana w zachowaniach uczestników. Dlatego szkolenia kończą się przygotowaniem indywidualnego Action Planu dla każdego uczestnika i wyznaczeniem zadań wdrożeniowych. Trenerzy sprawdzają wykonanie zadań, udzielają informacji zwrotnej, motywują.

Serwis poszkoleniowy.
Każdy uczestnik, niezależnie od rodzaju szkolenia i jego ceny, ma możliwość kontaktu telefonicznego i e-mailowego z trenerem lub trenerami prowadzącymi szkolenie. Serwis ten trwa przez czas trwania cykli szkoleniowych oraz przez 3 miesiące od ostatniego szkolenia.

Każdego Klienta już od pierwszego kontaktu wspiera Indywidualny Opiekun Projektu – specjalista ds. szkoleń z zespołu ProOptima.
Opiekun Projektu koordynuje cały projekt począwszy od zapytania ofertowego przez ustalenie programu, badanie potrzeb, przygotowanie i realizację szkolenia, po opracowanie materiałów, raportów indywidualnych oraz raportu końcowego. Dzięki temu Klient zawsze wie, do kogo może się zwrócić w przypadku pojawiających się pytań, wątpliwości czy sugestii.

Logisytka szkolenia.
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami, możemy Cię odciążyć od zajmowania się nużącą i często czasochłonną pracą związaną z poszukiwaniem miejsca na szkolenie. To my, kierując się Twoimi wskazówkami, wyszukamy, dokonamy selekcji i zaproponujemy 3 propozycje miejsca na szkolenie. W następnej kolejności zajmujemy się formalnościami: zarezerwujemy hotel, możemy dokonać płatności, wykupimy ubezpieczenia, zorganizujemy transport uczestników na szkolenie i po szkoleniu. Możemy także zorganizować wieczorny event, wieczorek integracyjny i oczywiście wszystko udokumentować fotograficznie lub filmowo.

Najnowszy artykuł