Opinie o szkoleniach ProOptima



Myślisz o realizacji szkolenia? Warto wybrać sprawdzonego i polecanego partnera w rozwoju kompetencji.
Zapoznaj się z opiniami. 


Dlaczego uczestnicy polecają nasze szkolenia?
 
 

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

„Unaocznia schematy komunikacji, którymi się kierujemy i pokazuje mocne i słabe strony kierowników. Daje także wiele cennych rad.” (Beata Banaś)

„Szkolenie uświadamia jak rozmawiać z podwładnym, jak znajdować słabe i mocne punkty zespołu.” (Michał Waśniewski)

„Zwiększa świadomość słabych i mocnych stron oraz daje narzędzie do poprawy. (...) Ciekawe, angażujące szkolenie; okazja do interakcji menedżerów.”

„Bardzo ciekawe, zero nudy, dużo ćwiczeń taktycznych. Super było to, że na nasze problemy dostałyśmy dużo wskazówek, nic nie zostało bez komentarza.”

„Bardzo ciekawy sposób na uświadomienie sobie błędów, zachowań i reakcji w określonych sytuacjach.”

Uczestnicy szkolenia - GOLDBACH


„Otwiera nowe perspektywy.(...) Szkolenie zmienia sposób myślenia o rzeczach oczywistych. Wyznacza nowe perspektywy, pomysły jak kierować sobą i zespołem.” (Jacek Szubra)

Doskonale pozwala na identyfikacje swoich zachowań i ich poprawę. Doskonałe!” (Piotr Dutka)

„To szkolenia „otwiera umysł” na coś czego wcześniej z różnych przyczyn nie dostrzegaliśmy.(...) Szkolenie 2-dniowe dało mi więcej niż moja nauka 2-letnia poprzez zdobywanie doświadczeń, to bardzo ważne.” (Magdalena Waśko)

„Poszerza patrzenie na problemy lub pokazuje jak odnaleźć cel i do niego dążyć.(...) Dzięki temu szkoleniu grupa poznała się lepiej, zintegrowała się.” (Agnieszka Salamon)

„Spojrzenie na pracę z szerszej perspektywy. Efektywność i motywacja. Warto zaplanować cykl szkoleń.” (Renata Malik)

Uczestnicy szkolenia - KROSNO S.A.


„Dodaje pewności siebie, pomaga szerzej spojrzeć na sytuację, w jakiej jestem."

„Polecam, ponieważ osoba nie będąca liderem, nie zdaje sobie sprawy, jak ciężka jest to rola. Szkolenie pomaga nam uświadomić sobie jaka jest praca lidera."

„Szkolenie bardzo przydatne dla liderów, którzy nie radzą sobie z grupą lub zaczynają w nowej roli."

„Pokazuje jak można wykorzystać swoje umiejętności, a takie jak być liderem, aby wyciągnąć z ludzi to, co najlepsze."

„Szkolenie bardzo wiedzowe, umożliwia dostrzeganie problemów, sytuacja z innej strony uświadamia problemy i błędy jakie popełniałam w swoim zachowaniu.”

Uczestnicy szkolenia - SEWS CABIND


„Warto zapoznać się ze sposobem zarządzania zespołem z psychologicznego punktu widzenia.”

„Szkolenie zmusza do myślenia, zastanowienia się nad swoim postępowaniem – a to jest klucz do ewentualnych zmian.”

„Daje do myślenia i wypróbowania nowych technik.”

Uczestnicy szkolenia - WASKO


„Polecam szkolenie jako sposób udoskonalenia dotychczasowego doświadczenia, ale też jego pogłębienia (wiedzy).”

„Wskazuje drogę do pozytywnych zmian.”

„Usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy, a także uświadomienie sobie zupełnie nowych rzeczy, które można użyć w pracy.”

„Warto ugruntować taką wiedzę aby móc z niej efektywnie korzystać."

Uczestnicy szkoleń - DUKA


„Polecam, gdyż decydowanie wolę formę warsztatów niż teoretycznych szkoleń. Wiedza zdobyta przez 'własnoręczne' wykonanie ćwiczenia jest trwalsza.”

Uczestnik szkolenia - MONIPOL


„Bardzo duże korzyści, powiązanie teorii z praktyką, praca w grupie, zespole.”

„Szkolenie wskazuje zasady do wykorzystania w praktyce.”

„Pozwoli na efektywne zarządzanie grupą pracowników.”

„Pozwoliło zrozumienie mechanizmów motywacji.”

Uczestnicy szkolenia - SPINKO


„Polecam, bo przyda się w trudnych sytuacjach z podwładnymi.”

„Polecam, ponieważ można zwrócić uwagę na różnice i słuchanie.”

Uczestnicy szkolenia - IMPERIAL TABACCO


„Jest to duża pomoc w organizacji pracy oraz usystematyzowaniu sposobu działania.” (Łukasz Janawa)

„Plus dla ProOptima za elastyczność grupy i terminu. Możliwość dostosowania zakresu pod naszą strukturę (nasze szablony, harmonogramy zostały omówione i przerobione – "żywy materiał".” (Błachut Krzysztof)

Uczestnicy szkolenia - EC ENGENIERING

Wróć do szkoleń >>>


Kultura Pro-Kliencka

„Szkolenie daje solidną wiedzę teoretyczną; dzięki niemu można dowiedzieć się, jakie są przydatne techniki obsługi klienta; można sobie uświadomić swoje mocne i słabe strony podczas praktyk – scenek.”

„Szkolenie pozwoliło mi na pokonanie pewnych trudności związanych ze stresem w kontakcie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, nauczyło mnie, że nie ma sytuacji bez wyjścia, problemu nie do rozwiązania.(...) Przebieg szkolenia – szybko, sprawnie, profesjonalna wiedza prowadzącego, idealne podejście do osób szkolonych.”

„Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, interesujące, ciekawie przeprowadzone. Osoba przeprowadzająca nawiązała bardzo dobry kontakt z grupą. Szkolenie sprzyjało dużej aktywności uczestników. Wiedza z zakresu obsługi klienta przekazana w zrozumiały, bardzo ciekawy sposób.”

Uczestnicy szkolenia - SĄD APELACYJNY w Krakowie


„Szkolenie uświadomiło mi jak w sposób miły i nie budzący gniewu petenta odmawiać, przedstawiać sytuację, wyjaśniać problem. (…) Pan Tomasz to odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Jestem bardzo zadowolona.”

„Zasady przydatne nawet w prywatnym życiu. Pracownicy każdego działu, którzy mają kontakt z Klientem powinni mieć takie szkolenie.” (Magda Wójcik)


"Było przeprowadzone fachowo, pozwala zwrócić uwagę na rzeczy, które wykorzystujemy na co dzień i nie mamy świadomości ich błędów.
Prowadzący znał temat, potrafił przekazać wiedzę. Szkolenie ware polecenia dla poszerzenia wiedzy, scenki pomagają przełamać lęki i zrozumieć obie strony (Klienta i obsługującego go pracownika). – Łukasz Skoczeń
Porusza ciekawe aspekty komunikacji. - Grzegorz Pudzianowski
W dobry sposób systematyzuje bo, co wiemy i nie zdajemy sobie sprawy, jak to jest istotne. – Helena Wower
Nie zdajemy sobie sprawy z wachlarza dostępnych możliwości, które możemy wykorzystać. Warto je poznać - Monika Popławska
Daje liczne możliwości usprawnienia kontaktu z Klientem. Zdecydowanie zmienia nastawienie do pracy." – Paweł Kwaczyński
Uczestnicy szkolenia zrealizowanego dla Cegedim Group Poland


Uczestnicy szkolenia - SĄD APELACYJNY we Wrocławiu


„Bardzo dobrze przygotowany prowadzący, ciekawie z zaangażowaniem prowadzone szkolenie. Szkolenie uświadamia najczęstsze błędy popełniane i właściwie ukierunkowuje. Jest godne polecenia.” (Małgorzata Gmińska)

„Duża ilość wiedzy przekazana w przydatny sposób.” (Renata Jasińska)

„Myślę, że całe szkolenie było skierowane do mnie i omówione były problemy, które mnie dotyczą i mojej pracy.(...) treści były przekazane w bardzo przystępny i zrozumiały sposób.” (Kamila Sokołowska)

„Szkolenie takie poprzez poznanie technik i zwrotów pozwala na łatwiejszą komunikację międzyludzką.” (Celina Właszyn)

„Szkolenie pomaga zrozumieć, że dzwoniący Klient też jest człowiekiem i ma swoje racje. Bardzo fajny sposób prowadzenia szkolenia i ciekawe ćwiczenia.” (Anna Modrzewska)

Uczestnicy szkolenia - SĄD APELACYJNY w Gdańsku Oddział w Elblągu


„Pokazują rozmaite triki, które należy stosować przy pracy z Klientem, aby maksymalnie ją usprawnić.”

Uczestnicy szkolenia - DELOITTE Doradztwo Podatkowe Sp. z o.o.


„Daje konkretne narzędzia komunikacyjne i językowe przydatne w pracy i pozwala na lepsze komunikowanie się między sobą.” (Agnieszka Simonides-Trojanowska)

„Szkolenie otwiera oczy na pewne kwestie, prezentuje pozytywne strony profesjonalnego działania z klientem. (…) Ogólnie polecam szkolenie oraz Tomasza ponieważ, mimo soboty, nie czuję, że straciłam czas. Uważam, że pewne istotne kwestie zostały naświetlone i dowiedziałam się nowych rzeczy.” (Anna Wilczyńska)

Uczestnicy szkolenia - FALK&ROSS

„Szkolenie jest przydatne na co dzień i powoduje większy zysk firmy." (Urszula Hofman)

„Nowe spojrzenie na problem. Nowe techniki. Integracja grupy pracowniczej.” (Krzysztof Wojda)

Uczestnicy szkolenia - GRUPA INWEST


„Jest bardzo przydatne a prowadzący profesjonalni w 100%.”

„Prowadzący wspaniale prowadzili szkolenie, wzajemnie się wspierali. Wszystko OK.”

Uczestnicy szkolenia - GRUPA EDUKACYJNA


„Zaskoczyło mnie to szkolenie. Nie spodziewałem się, że będzie takie kreatywne. Myślałem, że będzie to na zasadzie wypracowania (nauczenia) pewnych schematów. Zaskoczenie jak najbardziej na +.”

„To, co szczególnie mi się podobało, to warsztatowy charakter szkolenia. To, że było ono prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów, ćwiczeń grupowych, scenek rodzajowych, nagrań video.”

Uczestnicy szkolenia – STREAM COMMUNICATIONS


„Pierwsze szkolenie w moim życiu i oby wszystkie takie były.”

„Można zobaczyć, gdzie popełnia się nieświadome błędy.”

„Szczególnie pracownikom pierwszego kontaktu. Wiele cennych uwag, które mogą być przydatne w codziennej pracy.

Uczestnicy szkolenia - EXPRESS


„Pozwala to szkolenie sprawniej, efektywniej rozmawiać z klientem, zaoszczędzić czas, zbudować lepsze relacje i zdobyć większe grono Klientów.”

„Poleciłabym pozostałym współpracownikom, ponieważ na wiele wątpliwości dotyczących obsługi klienta pomaga otworzyć szerzej oczy.”

„Dobrze przekazane treści, współpraca, otwartość na różne rozwiązania.”

Uczestnicy szkolenia - MARG


„Można wiele z takiego szkolenia wyciągnąć przydatnych wskazówek, informacji, rad.”

„Jest dobrą okazją do usystematyzowania swojej wiedzy, zachowań, które wcześniej wynikały z intuicji, spotkanie się w szerszym gronie i dowiedzenie się więcej o organizacji.”

„W przypadku świadczenia usług klientom – dobre uświadomienie relacji, mechanizmów.”

Uczestnicy szkolenia - CALSBERG Accounting Service Centre


„Poleciłbym podobne szkolenie swoim współpracownikom, np. dla samych filmów pokazujących zachowanie klienta.”

„Ciekawy i interesujący sposób prowadzenia szkolenia tj. kamera.”

„Pomimo swoich 3,5 roku pracy w charakterze sprzedawcy otrzymałem bardzo wiele znaczących wskazówek.”

„Pokazuje za pomocą nagrania nasze emocje i zachowania!”

„Pomaga w zrozumieniu standardów obsługi klienta.”

„By polepszyć standard obsługi klienta.”

„Szkolenie pomaga rozwiązać trudne zagadnienia, które są pomocne na co dzień, aby poradzić sobie w trudnych sytuacjach.”

Uczestnicy szkolenia - BRICOMAN - ADEO
 


"Bardzo przydatne. Wcześniej nie wiedziałam, że użycie odpowiednich słów może zmienić nastawienie Klienta.
Można poćwiczyć umiejętności i zdobyć nowe doświadczenie.
Jeśli ktoś nie ma do czynienia z pracą z Klientem, który przeżywa trudny okres w swoim życiu to jak najbardziej. Polecam!
Co jakiś czas należy przyjrzeć się swoim przekonaniom, zweryfikować postawy wynikające z rutyny.
Nie wszyscy radzą sobie dobrze z pracą z ludźmi w trudnej sytuacji. Można sprawdzić swoje umiejętności oraz udoskonalić je i wdrażać w swojej pracy. Do zremodelowania i odświeżenia zachowań.
Bardzo dobre szkolenie dla osób podejmujących pracę w BOK. Pozwala poznać techniki do radzenia sobie z trudnym Klientem. "

Uczestnicy szkolenia zrealizowanego dla Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie

Wróć do szkoleń >>>


Komunikacja i współpraca

„W tworzeniu zespołów takie szkolenie jest bardzo przydatne.”

„Usprawnienie pracy, lepsza komunikacja.”

„Bariery pomiędzy pracownikami administracji i pracownikami produkcji.”

„Pomaga w wykonywaniu swojej pracy.”

„Plusy: dobre metody omawiania po ćwiczeniu, kierowanie wnioskami osób uczestniczących tj. analiza aby sami dochodzili do wniosków, kilka gotowych i sprawdzonych metod.”

Uczestnycy szkolenia – SPINKO

„Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie. Tematy przydatne w życiu i w pracy.”

„Polecam, by wszyscy mogli zapoznać się i zrozumieć zasady dobrej komunikacji.”

„Miła atmosfera, swoboda wypowiedzi, ciekawe formy wychwytywania problemu.”

„Możliwość innego spojrzenia na komunikację, odstresowanie się.”

„Jest to oderwanie od pracy i pozwala zobaczyć moje słabe strony.”

„Aby zrozumieć, gdzie popełniamy błąd w komunikacji codziennej.”

„Jest to inne spojrzenie na prezentowany temat – nie na zasadzie wykładu, ale wspólnej współpracy i aktywności uczestników szkolenia.”

Uczestnicy szkolenia - MONIPOL

Wróć do szkoleń >>>


Efektywność osobista

„W celu poprawy rozumienia i jasności przekazu nie tylko werbalnego wśród środowisk biznesowych.” (Wiktor Pacierpnik)

„Bardzo ciekawa tematyka (wiedza), która przyda się każdemu w bardziej oficjalnych okolicznościach.” (Klaudia Koszmider)

„Przekazane informacje są istotne w kontaktach międzyludzkich.” (Adam Olejnik)

„Poznanie zasad dobrego zachowania jeszcze nikomu nie zaszkodziło, a może pomóc.” (Arkadiusz Pietraś)

„Konkretne szkolenie, tego typu uwagi i przekazywana wiedza jest obecnie bardzo potrzebna, by poszerzać świadomość o dobrych manierach wśród innych pracowników korporacji.” (Alicja Samborska)

Uczestnicy szkolenia - CEMEX


„Ciekawe szkolenie przydatne wszystkim ułatwiające kontakty biznesowe.”

„Każdy współpracownik powinien znać podstawy savoir-vivre.”

„Trenerzy kompetentni, warsztaty a nie suchy wykład.”

„Każdy kto ma do czynienia z klientami powinien znać zasady kultury.”

Uczestnicy szkolenia - BZ WBK


„Takie szkolenie zmienia podejście dążenia.”

„Inne spojrzenie na pracę i współpracowników.”

„Być może inni również dostrzegają, że granica między życiem zawodowym a osobistym jest zachwiana.”

„Polecam szczególnie młodym, by nie popełniali błędów poprzedników.”

Uczestnicy szkolenia - GOODRICH AEROSPACE Poland


„Pozwala spojrzeć inaczej na rozwiązywanie problemów.”

„Zmusza” do myślenia pozaramowego dzięki zastosowaniu ćwiczeń.”

„Polecę szczególnie swoim współpracownikom, którzy często przyjmują postawę „tego nie da się zrobić”.”

„Pozwala inaczej rozwiązać schematyczne problemy.”

„Ciekawe podejście do tematu, brak scenek, zaangażowanie grupy.”

Uczestnicy szkolenia - IMPERIAL TABACCO


„Poruszana tematyka i bardzo ciekawe ćwiczenia powodują, że jest się bardziej otwartym na niekonwencjonalne rozwiązanie problemów oraz na osoby, często nowe, z którymi trzeba współpracować."

„Ułatwia proces twórczy, rozwiązywanie problemów, uczy pracy grupowej."

„Uważam, że każdy potrzebuje twórczego myślenia, aby nie popadać w schematy i sztampę, a stare problemy rozwiązywać w nowy sposób.”

„Szkolenie bardzo interesujące, kreatywne, rozwijające, zmuszające do dogłębnej analizy problemu.”

„Polecam! dlatego że nie jest nudno, jest prowadzone na zasadzie caseów, rozwija nas, nazywa problem – pokazuje drogi rozwiązania."

„Poprawa umiejętności logicznego formułowania wniosków na podstawie dostępnych informacji."

„Organ nieużywany zanika!”

„Szkolenie ciekawe, weryfikujące posiadane umiejętności, wskazujące luki w umiejętnościach bądź błędnie powtarzane schematy.”

„Zwraca uwagę na stereotypowe myślenie, na wyciąganie błędnych wniosków, umiejętność eliminowania szumów informacyjnych.”

„Absolutnie tak, ponieważ uczy, że do problemu można podejść na kilka sposobów i wykorzystać informacje z pozoru nieistotne.”

„Pokazuje pewne mechanizmy, które mogą być przydatne. Szczególnie – nie nakładaj swojej mapy, wnioskuj logicznie, ale bez uprzedzeń.”

„Rozwija umiejętności dostrzegania szczegółów/ eliminowania informacji nieistotnych.”

„Szkolenie ciekawe – angażujące uczestników. Teoria wykorzystywana w zajęciach praktycznych.”

Uczestnicy szkolenia - NBP


"Zbiera i dodaje umiejętności kreatywnej pracy w grupie. Jest to doskonały sposób na wymianę opinii, integrację zespołu i poznanie naszego podejścia do rozwiązywania problemów i generowania pomysłów."

"Uczy zasad kreatywności o których w firmie się łatwo zapomina np. faza generowania pomysłów vs ocena."

"Doskonałe narzędzie techniki do wykorzystania w codziennej pracy."

"W bardzo dobry sposób przedstawia w praktyce wykorzystanie teorii".

"Rozwija kreatywność w bardzo praktyczny sposób".

"Mnogość technik kreatywnego rozwiązywania problemów."

Uczestnicy szkolenia - Provident

Wróć do szkoleń >>>


Sprzedaż i negocjacje

„Nie było tanich sztuczek czy technik, które wszyscy znamy. Skupiliśmy się na realnym życiu, nacisk na przygotowanie do negocjacji.” (Ilona Drzewosowska)

„Merytoryczne, dużo przydatnych treści, dobry sposób przekazania.” (Daria Walczak)

„Bardzo mi się podobał sposób prowadzenia – ćwiczenia są super – angażują, pozwalają przetestować rozwiązania i człowiek się nie nudzi. SUPER :).” (Dorota Bigo)

„Szkolenie pozwala poznać swoje i mocne strony, a także daje umiejętności do ograniczania tych pierwszych i rozwijania drugich.” (Krzysztof Zych)

Uczestnicy szkoleń - GOLDBACH


„Przekaz za pomocą ćwiczeń lepiej pozwala zrozumieć negocjacje.”

„Bardzo przydatne w sytuacji natłoku informacji, szumu informacyjnego.”

„Polecam innym, by mogli dobrze przygotować się do prowadzenia negocjacji.”

„Otwiera nowe spojrzenie na przygotowanie do negocjacji.”

Uczestnicy szkolenia - IMPERIALTABACCO


„Polecam szkolenie ze względu na bogatą treść oraz tematy przydatne i użyteczne w codziennej pracy. (...) Trener nawiązał kontakt z grupą, treści przekazywane w ciekawy i zrozumiały sposób."

Uczestnik szkolenia - PILKINGTON


„Dobra możliwość poznania siebie i wskazówka do polepszania swoich słabości.”

„Atmosfera stworzona przez trenerów sprzyja aktywności uczestników, uświadamia mocne i słabe strony uczestników.”

„Można wiele się dowiedzieć o sobie, popełnianych błędach, ale również mocnych stronach, z których nie zdawaliśmy sobie sprawy.”

„Jest szyte na miarę. Każdy może rozwinąć swój wątek i problem.”

„Szkolenie ukazuje wiele spojrzeń na dane zagadnienie, pozwala rozwinąć swoje umiejętności.”

Uczestnicy szkolenia - ARMATURA


Uświadamia, że mamy wpływ na budowanie relacji.

„Wyjście poza ramy szkoleniowe, jakie widziałam/uczestniczyłem do tej pory.”

„Pokazano mi, jak dużo można osiągnąć poprzez kilka podstawowych zasad.”

„Mam poczucie zrobienia kolejnego kroku w doskonaleniu się w pracy handlowca.”

„Bardzo dobrze dobrane tematy, prowadzący otwarci na nasze sugestie.”

Uczestnicy szkolenia - IMPERIALTABACCO


„Poleciłbym współpracownikom, ponieważ wiedzieliby, jak nie niszczyć relacji handlowca z klientem.”

„Bardzo pozytywna opinia o trenerach prowadzących. Przekazywanie informacji zrozumiałe, jasne, klarowne. Nie było momentów, w których mógłby się nudzić.”

Uczestnicy szkolenia - MERIDA


„Szkolenie dało mi dużo do myślenia. Zainspirowało do pracy nad sobą, do zmiany przyzwyczajeń.”

„Jestem zadowolony, z pewnością polecać będę, wiadomości uzyskane będą z pewnością przydatne dzięki uświadomieniu ważności pewnych zachowań.”

„Zdecydowanie przyczynia się do doskonalenia umiejętności kontaktu z klientem, bezcennej w naszej pracy :).”

„Świetna atmosfera, zero nudy odpowiednie przerwy, nie ma zbytniego natłoku informacji a tylko praktyczne rzeczy.”

„Dziękuję, podejście do każdego indywidualnie ma duże znaczenie, mimo że scenki stresują ;).”

Uczestnicy szkolenia - mBANK


„Myślę, że to pomoże usprawnić pracę handlowca i oczywiście uważam takie szkolenie za jak najbardziej konieczne.”

„Szkolenie to daje możliwość nauczenia się lepszych nawyków biznesowych.”

„Dobra organizacja czasu, świetny kontakt z pracownikami, omawianie rzeczy przydatnych w codziennych rozmowach z klientem.”

„Uważam, że po takim szkoleniu wzrośnie moja sprzedaż.”

Uczestnicy szkolenia - ELEKTROPLAST


„Z uwagi na indywidualne podejście do problemów każdego działu.”

„Szkolenie wnosi nowe - pozytywne myślenie i podchodzenie do realizowanych zadań.”

„Nie może się nie przydać.”

Uczestnicy szkolenia - EKOMAX


„Wnosi dużo informacji potrzebnych w sprzedaży.”

„Rzetelność przygotowanego tematu, duża wiedza i elastyczność.”

„Integracja, ćwiczenia, analiza siebie.”

„Pomaga usystematyzować działania.”

Uczestnicy szkolenia - Drukarnia DIMOGRAF


„Było ono kreatywne, zmuszało uczestników do prezentowania własnych treści, doświadczeń.”

„Polecam! Doskonalenie swoich umiejętności, większa pewność w kontaktach klient - sprzedawca.”

„Tak, szkolenie pozwala na spojrzenie na dany temat z drugiej strony (ze strony klienta), umożliwia nam również uświadomienie swoich słabych i mocnych stron.”

„Dobra komunikatywność, łatwość przekazu, odpowiedni kontakt z grupą.”

Uczestnicy szkolenia - BRUK BET


„Zmusza do myślenia i do zastanowienia się nad swoim zachowaniem.” (Karolina Jaroszek)

„Świadomość potrzeb klientów, budowanie relacji sprzyjają po prostu przyjemniejszej pracy na co dzień.” (Aneta Brzozowska)

„Ponieważ trener w zrozumiały sposób i ciekawie przekazał swoją bogatą wiedzę w tym temacie – wiele można zapamiętać i zastosować w praktyce. (…) Oby więcej takich szkoleń.” (Katarzyna Matraszek)

„Uważam, że takie szkolenie mogłoby się odbywać cyklicznie np. raz do roku w celu odświeżenia informacji i wyjścia ze schematów.” (Jan Osiadacz)

Uczestnicy szkolenia - GOLDBACH
 


„Pomaga w usystematyzowaniu i potwierdzeniu działań i procesów, które wcześniej wykorzystywane były intuicyjnie lub nie miałam o nich pojęcia.” (Aneta Kuhny)

„Szkolenie było prowadzone merytorycznie na najważniejszym poziomie, w sprzyjającej atmosferze.” (Rafał Czadel)

„Bardzo dobrze przygotowany trener, przyjaźnie nastawiony, luźna atmosfera, dużo ćwiczeń, możliwość wypowiedzenia się.” (Hanna Wąż)

„Usystematyzowanie i pokazanie nowych możliwości, technik które możemy wykorzystać u Klienta.” (Marcin Kuźniarz)

Uczestnicy szkolenia - ROBOBAT

Wróć do szkoleń >>>


HR i rekrutacja

W szkoleniu pt.: „Ekspert rekrutacji” warto było wziąć udział, ponieważ była to okazja do wymiany poglądów i podzielenia się doświadczeniami z osobami z branży HR. Kameralna grupa uczestników i dobra organizacja pozwoliły na efektywne skorzystanie ze szkolenia. Polecam głównie osobom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z HR-em." (Katarzyna Dereń)

Uczestnika szkolenia - IMPEL


„W szkoleniu pt.: „Ekspert rekrutacji” warto było wziąć udział, ponieważ w bardzo ciekawy i przyjemny sposób poszerza i porządkuje wiedzę niezbędną każdemu rekruterowi. Szkolenie pt.: „Ekspert rekrutacji” polecam, ponieważ jest to doskonała okazja do wymiany doświadczeń między praktykami i zdobycia nowych umiejętności skutecznej rekrutacji.”  (Marzenna Łuka)

Uczestnik szkolenia - Laboratorium DERMAPHARM


„Z przyjemnością podzielę się moją opinią na temat szkolenia „Ekspert rekrutacji”, gdyż jestem z niego bardzo zadowolona. Dzięki temu, że uczestniczyli w nim rekruterzy z różnych branż, mogłam poszerzyć swój punkt widzenia na dany temat o doświadczenia i wiedzę innych. Bardzo przydatne były praktyczne wskazówki jak być lepszym rekruterem. Na szkoleniu panowała miła i życzliwa atmosfera, która zachęcała do aktywnego udziału w szkoleniu i dzielenia się swoim doświadczeniem. Ponadto mała liczba uczestników pozwoliła na zbliżenie się do siebie i lepszą współpracę w grupie. Podobało mi się również to, że żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.”  (Małgorzata Dziubińska)

Uczestnika szkolenia - GRUPA INTERIA.PL


„W szkoleniu pt.: „Ekspert rekrutacji” warto było wziąć udział, ponieważ dowiedziałam się jak skuteczniej korzystać z narzędzi rekrutacji, które w zasadzie już znałam, ale modyfikacja podejścia była jak najbardziej potrzebna. Ponadto prowadzenie zajęć było na bardzo wysokim poziomie. Szkolenie pt.: „Ekspert rekrutacji” polecam, ponieważ nowym osobom z działów HR pozwala zdobyć kompendium wiedzy, natomiast doświadczonym z rutyną odświeżyć swoje działania i odejść od rutyny. Ponadto mała liczba uczestników powoduje, że warsztaty są bardzo skuteczne.”  (Anna Knaf-Mąkosa)

Uczestnik szkolenia -  KAESER KOMPRESSOREN 


„Szkolenie (...) oceniam na poziomie dobrym. Porządkujące wiedzę posiadaną już przez uczestników szkolenia. Polecam szkolenie osobom z niewielkim doświadczeniem zawodowym. Nie polecam szkolenia osobom z dużym stażem HRowym.”  (Agnieszka Żak)
"W szkoleniu pt.: „Ekspert rekrutacji” warto było wziąć udział, ponieważ był to dobry moment na wymianę doświadczeń z osobami z innych firm. Szkolenie pt.: „Ekspert rekrutacji” polecam, ponieważ można sobie uporządkować wiedzę z zakresu rekrutacji.”  (Beata Kubicka)

Uczestnicy szkolenia - YES BIŻUTERIA 


„W szkoleniu pt.: „Ekspert rekrutacji” warto było wziąć udział, ponieważ pozwoliło uporządkować wiedzę z zakresu rekrutacji oraz wymienić się cennymi doświadczeniami. Szkolenie pt.: „Ekspert rekrutacji” polecam, ponieważ można porozmawiać i poznać opinie trenera – psychologa.”  (Kinga Maryniak)

Uczestnik szkolenia - FANTASY PARK 

Wróć do szkoleń >>> 


Prezentacje i wystąpienia publiczne

„Szkolenie doskonale pokazuje jak należy budować wystąpienia. Stanowi wskazówkę do dalszej pracy nad sobą.”
„Pozwala uściślić ono braki, które każdy w tym zakresie ma.” (Maciej Szymczak)

„Daje wiedzę o swoich mocnych i słabych stronach podczas wystąpień publicznych, dużo konkretnych wskazówek.” (Karina Ranachowska)

„Warto się sprawdzić w stresie, można się wiele nauczy. (…) Warto takie szkolenie prowadzić cyklicznie, by widzieć postęp.” (Wilk Magdalena)

„Pomogło dostrzec słabe punkty, nad którymi trzeba pracować, uporządkowało wiedzę.” (Makowska Justyna)

„Porządkuje wiedzę osób zarówno doświadczonych jaki i niedoświadczonych. Pozwala sprzedać swoje umiejętności i dowiedzieć się nad czym należy pracować.” (Kwiatek Paweł)

Uczestnicy szkolenia - GOLDBACH


„Jesteśmy zadowoleni. (…) Co mi się podobało? Że treść szkolenia oscylowała wokół potrzeb i była adekwatna do czasu a forma nie przerastała treści.”

„Szkolenie pozwoliło zrozumieć, że inne osoby mają podobne problemy. Prowadzone w sposób interesujący. Uczestnik nie odczuwał zmęczenia po kilku godzinach pracy. Życzliwość trenerów.”

Uczestnicy szkolenia - NBP


„Prowadzący to ekspert komunikujący się doskonale z grupą. Wybitne umiejętności uczenia. Bardzo dobre szkolenie, ćwiczenia a nie sucha teoria polecam."

„Profesjonalnie wykonane, konkretne przykłady, dużo ćwiczeń praktycznych.”

„Wiedza uzyskana na tym szkoleniu pozwala lepiej sobie radzić ze stresem oraz lepiej przygotowywać się do prezentacji. Dobry kontakt z prowadzącym, nie ucieka przed trudnymi pytaniami.”

Uczestnicy szkolenia – SAWS CABIND


Autentycznie można czegoś się nauczyć!

„Z uwagi na możliwość nagrania i oglądania się z innej perspektywy. Konstruktywny feedback od grupy.”

„Uświadamia jakie błędy popełniamy nieświadomie. Jest bardzo przydatne, wiele szczegółów, wskazówek.”

„Dodaje pewności i można przeanalizować swoje zachowania. Jest bardzo pomocne ze względu na części praktyczne.”

"It's useful for sb doing a lot of verbal presentation, a lot of useful tips, interesting techniques.”

"Hihgly recomended. Good presentation and it helped me goin more knowleg to make present a more power full engaging presentation.”

Uczestnicy szkolenia - AON HEWITT


„Ponieważ można się dowiedzieć jak walczyć ze stresem, jak przygotować prezentację – na pewno tą wiedzę wykorzystam do przygotowania się do szkoleń i do warsztatów i do codziennej pracy.”

„Przydatne, eliminuje dużo problemów, których nie jesteśmy świadomi, a dużo znaczą.”

„Można dużo się o sobie dowiedzieć, poznać plusy i minusy, które doskonale widać po przeprowadzonej prezentacji.”

„Polecam szkolenie ze względu na uświadomienia sobie sposobu w jaki się prezentuje treści i w jaki są one odbierane przez odbiorców.”

„Bezstronnie możemy sprawdzić swoje umiejętności, wady i zalety.”

Uczestnicy szkolenia - QUANTUM


„Można poznać opinię kolegów i wyciągnąć wnioski. Naprawdę świetny prowadzący.” (Tomasz Kołata)

„Pokazuje dobre i złe strony prezentacji dotychczas robionych oraz co poprawić.” (Michał Czechowski)

„Na pewno się przyda. Rozwinie to ich umiejętności oraz pomoże wykluczyć błędy.” (Łukasz Mikulski)

Uczestnicy szkolenia - EBM


„Umożliwia dostrzeżenie detali decydujących o skuteczności prezentacji.” (Paweł Teodorczyk)

„Można znakomicie nauczyć się jasnego przekazywania swoich przemyśleń. (…) Jedno z lepszych szkoleń, w jakich uczestniczyłem.” (Wiktor Grodowski)

Uczestnicy szkolenia - PARASOFT


„Polecam ze względu na możliwość zaobserwowania jak nasze prezentacje odbierają inne osoby.”

„Możliwość odnalezienia swoich słabych i silnych stron, dzięki temu wiemy co eliminować, a na czym budować swój rozwój, uwypukla błędy jakich wcześniej nie zauważalne.”

„Polecę by osoby mogły podnieść jakość prowadzonych prezentacji lub wręcz ich nauczyć albo jak prezentacje wykonać i przygotować. Plus za zezwolenie na dużą aktywność uczestników i jej stymulowanie.”

Uczestnicy szkolenia - POSTNET


„Poleciłabym → poruszane są tematy, które przydadzą się w każdej branży, pozwala rozwinąć pewność siebie oraz otwierają oczy na robione przez siebie błędy, pozwoli lepiej poznać samych siebie."

Uczestnicy szkolenia - CORDIA PLUS


„Mimo że krótkie to było treściwe, przyjazne, bogate w ćwiczenia. Dziękujemy :).”

„Otwiera oczy na nieznane bądź niezauważalne aspekty np. opinia o nas samych.”

„Nie przechodzi nad tematem powierzchownie. Bardzo dobra i przyjemna atmosfera podczas szkolenia, chociaż temat jest trudny. Dziękuję.”

Uczestnicy szkolenia - Novartis

„Polecam koniecznie! To naprawdę wiele, a nie ma co wywarzać otwartych drzwi i dochodzić do tego samemu.”

„Szczególnie przydatna była informacja o tym jak odbierają nas osoby, które zapraszamy na nasze prezentacje, jak przedstawić „nudny” materiał, żeby odbiorca nie zasnął i było 'wow” i sprzężenie zwrotne.”

Uczestnik szkolenia - PZU Centrum Obsługi S.A.


„Konkretny a zarazem praktyczny w codziennym życiu przekaz trenera, czytelny sposób wypowiedzi trenera, obrazujący realne sytuacje, brak nadmiernych elementów teorii.” (Anna Siekiera)

„Rozwijające komunikację interpersonalną, usystematyzowanie wiedzy, prezentacji – zwiększenie efektywności prezentacji i odbioru uczestników. (…) Dzieki! Szkolenie bardzo super :).” (Anna Kopańska)

„Daje informacje zwrotną – co jest do poprawienia i jak to zrobić. (...) Więcej takich szkoleń – najlepsze szkolenie na 3 lata w naszej firmie.” (Adam Anusiewicz)

„Jedno z lepszych szkoleń, chcę nad tym tematem pracować.” (Andrzej Machlański)

„To było jedno z lepszych(szkoleń) z prezentacji na jakim byłam i dużo się nauczyłam.” (Gabriela Fortuna)

„Szkolenie profesjonalnie przygotowane, ilość treści adekwatna do czasu szkolenia, położenie nacisku na najważniejsze (kluczowe) elementy wystąpień/prezentacji.” (Mariusz Rutkowski)

Uczestnicy szkoleń - GETIN BANK

Wróć do szkoleń >>>



 

Najnowszy artykuł