Zarządzanie zmianą

Zmieniaj zachowania pracowników, funkcjonowanie działu i firmy dzięki zmianie jednego nawyku

Cele szkolenia:
  • Dostarczenie wiedzy i weryfikacja przekonań na temat zmiany organizacyjnej.
  • Zwiększenie samoświadomości własnej roli w procesie zmiany.
  • Zwiększenie efektywności w komunikowaniu się w procesie zmiany.
  • Zbudowanie świadomości swoich silnych stron oraz zwiększenie poczucia własnej skuteczności u uczestników szkolenia.
  • Bardziej kreatywne i skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych i problemowych w codziennej praktyce.
 
Tematyka
  • Zmiana – natura i psychologia zmiany.
  • Dlaczego w biznesie jest tyle zmian a stabilność już była?
  • Dlaczego 70% prób wprowadzania zmian się nie udaje?
  • Krzywa zmiany – ludzie tak będą zawsze reagować na nią!
  • Procesy komunikowania się w organizacji w procesie zmiany: co i jak mówić kiedy się zaczyna, trwa i kiedy kończy kolejna zmiana?
  • Twoje emocje w zmianie. Dlaczego ich ignorowanie zemści się na Twojej skuteczności?
  • Jak kierować emocjami swoimi i innych, by zmieniać zachowania?
  • Twój obszar wpływu – nazwij go byś mógł w tym zakresie operować i nie narażać się na frustrację.
  • Komunikowanie się w procesie zmian i reagowanie na reakcje na zmiany – workshop oparty o casey z życia firmy.
  • Kluczowa zmiana we mnie, by skuteczniej komunikować się w obliczu zmian w firmie to…
  • Action Plan Zdefiniowanie zakresu pożądanej zmiany – planowanie własnego rozwoju.
 Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
 
Proszę o więcej informacji
Najnowszy artykuł