Standardy obsługi Klienta w sprzedaży B2C

Szkolenie z grą szkoleniową Sprzedaż B2C

Szkolenie przeznaczone dla osób, które zajmują się obsługą Klienta indywidualnego. W trakcie spotkania uczestnicy poznają standardy, które obowiązują w sprzedaży B2C, i dowiedzą się, jakie działania podejmować, aby poprawić skuteczność swojej pracy. Nauczą się: diagnozować potrzeby Klientów, budować ich zaangażowanie, obalać ich obiekcje i ograniczać wątpliwości, które pojawiają się po dokonaniu zakupu. Poznają też techniki efektywnego cross-sellingu. Szkolenie wzbogaci rozgrywka gry szkoleniowej Sprzedaż B2C, która wiernie symuluje proces obsługi Klienta w sprzedaży business-to-customer.

Najważniejsze zagadnienia:
  • Budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy
  • Badanie potrzeb Klienta i prezentacja oferty
  • Radzenie sobie z obiekcjami Klienta
  • Cross-selling


 
Żaden trener nie został przypisany do tego szkolenia
Proszę o więcej informacji
Gry szkoleniowe? Po co to komu?

Gry szkoleniowe? Po co to komu?

Intensywne szkolenie… i nic. Skąd bierze się wysoka skuteczność warsztatów z grami i dlaczego tradycyjne szkolenia nie zawsze działają? Czytaj więcej...

Najnowszy artykuł