Profesjonalna obsługa Klienta - szkolenie

Jak zapewniać profesjonalną obsługę w trakcie komunikacji z Klientem?

Szkolenie z obsługi Klienta

Pracownicy obsługi Klienta codziennie są wizytówką firmy. To, jak traktują Klientów, wpływa na opinie o firmie, a w dalszej perspektywie też na lojalność Klientów.
Jak reaguje Klient, gdy pracownik nie jest zainteresowany jego potrzebami? Zachowuje się jakby nie rozumiał jego intencji?  Jest niepewny i zdezorientowany? Czy taka postawa może wzbudzić zaufanie? Raczej prowokuje do agresji, a w najlepszym razie do jak najszybszego zakończenia tego nieudanego spotkania. 
O pracowników obsługi Klienta trzeba zadbać. Wyposażony w podstawową wiedzę o zasadach doskonałej obsługi Klienta, wyćwiczony w optymalnych zachowaniach i wreszcie zmotywowany do rozwoju - oto krótki przepis na skuteczny zespół pracowników obsługi Klienta niezależnie od branży (sklep, call center, hotel, urząd, placówka medyczna, e-commerce itd.).

Elementy obsługi Klienta

Dzięki udziałowi w szkoleniu pracownicy obsługi:

  • Będą zmotywowani do doskonalenia sposobu obsługi Klientów.
  • Będą znali zasady doskonałej obsługi Klienta.
  • Bez obaw zastosują te zasady w codziennej praktyce. 

Cele szkolenia:

  • Zbudowanie motywacji uczestników do doskonalenia sposobu obsługiwania Klientów.
  • Poznanie zasad i kluczowych elementów doskonałej obsługi Klienta.
  • Praktyczne wyćwiczenie doskonałej obsługi Klienta. 

Tematyka:

  • Dlaczego warto walczyć o zadowolenie Klienta? 
  • Ja jako obsługujący... kim jestem dla Klienta i co chcę osiągnąć obsługując Klientów?
  • Profesjonalna obsługa klienta – czym się kierować rozmawiając z Klientem?
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
  • Krytyczne umiejętności komunikacyjne dla doskonałej obsługi Klienta.
  • Jak rozmawiać z Klientem? Praktyka obsługi Klienta – scenki z wykorzystaniem scenariuszy z życia wziętych nagrywane kamerą video.
  • Analiza własnych mocnych stron w kontakcie z Klientem oraz obszarów, które wymagają wzmocnienia. Indywidualny kontrakt na rozwój.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Przeczytaj więcej o obsłudze Klienta: