Obsługa Klienta przez e-mail

Profesjonalna komunikacja e-mailowa

Cele szkolenia:

  • Zbudowanie motywacji uczestników do doskonalenia sposobu obsługiwania klientów przez e-mail.
  • Poznanie zasad doskonałej obsługi klienta przez e-mail.
  • Praktyczne wyćwiczenie doskonałej obsługi klienta przez e-mail.
Podczas aktywnych warsztatów uczestnicy wyćwiczą optymalny sposób komunikacji e-mailowej z klientami oraz z kreowanie sytuacji sprzedażowych podczas realizacji czynności obsługowych.

Tematyka:
  • Ja jako obsługujący... kim jestem dla klienta i co chcę osiągnąć obsługując Klientów?
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta przez e-mail (tytuł, tekst komunikatu, call to action, podpis, minimalizm
  • Budowanie relacji w komunikacji e-mailowej – profesjonalne zachowania podczas tworzenia wiadomości tekstowej.
  • Czas odpowiedzi na e-mailai.
  •  Krytyczne umiejętności komunikacyjne.
  • Jak dobrać właściwe słowa i sposób przekazywania informacji?
  • Zwroty, których Klienci nie lubią i które prowokują do agresji.
  • Odpowiadanie na pytania klienta – jak pisać, by klienci rozumieli.
  • Komunikacyjne dostrajanie się do Klienta.
  • Tworzenie sytuacji sprzedażowej w trakcie obsługi e-mail.
  •  Praktyka obsługi klienta przez e-mail – warsztat z wykorzystaniem sytuacji z "życia wziętych".
  • Standardy obsługi e-mailowej – omówienie i podsumowanie wypracowanych standardów, procesów i schematów działania w obsłudze klientów przez e-mail.
  • Action Plan - analiza własnych mocnych stron w kontakcie z klientem oraz obszarów, które wymagają wzmocnienia. Indywidualny kontrakt na rozwój.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
 
Proszę o więcej informacji
Najnowszy artykuł