Wyróżniająca obsługa Klienta

Szkolenie zaawansowane

Obsługa Klientów w firmie przebiega poprawnie i zgodnie z zasadami. Pracownicy przeważnie wiedzą jak się zachować w kontakcie z Klientem. Czasem zdarzają się wpadki, ale ogólnie Klienci nie narzekają. 
Czy to już szczyt możliwości? Lepiej nie będzie?
A może nadszedł czas, by się pozytywnie wyróżnić na tle konkurencji? Czym zabłysnąć?
Firma może się wyróżnić będąc bardziej przyjazną dla Klientów. Dzięki zadbaniu o Customer Experience - zyskać ich zachwyt i lojalność. 

Uczestnicy szkolenia:

  • Rozpoznają i przeanalizują kluczowe momenty dla tworzenia doznań Klienta.
  • Nauczą się tworzyć pożądane doznania Klienta.
  • Zyskają inspirację do wyróżniania się znakomitą obsługą.
  • Przyczynią się do pozyskiwania nowych zadowolonych Klientów bez ponoszenia kosztów marketingu i reklamy.

Cele szkolenia:

  • Przeanalizowanie kluczowych obszarów kontaktu z Klientem pod względem tworzonych doznań i emocji.
  • Wyćwiczenie samodzielnego analizowania procesu powstawania doznań Klienta.
  • Wypracowanie zasad wyróżniającej obsługi przekraczającej oczekiwania Klienta.

Tematyka:

  • Twoje – jako Klienta - najlepsze doświadczenie obsługi.
  • Wyróżniająca obsługa (Customer Experience). Czym są doznania Klienta?
  • Jak przyglądać się kontaktom Klienta z firmą?
  • Stworzenie mapy doznań Klienta dla wybranych kluczowych obszarów kontaktu z Klientem. 
  • Co chcemy zmienić? Jak możemy się wyróżnić?
  • Wyróżniająca obsługa Klienta – czym się kierować rozmawiając z Klientem?
  • Budowanie doznań Klienta na co dzień – jak radzić sobie w różnych sytuacjach – praca z case study. 
  • Zasady wyróżniającej obsługi, która oczarowuje Klienta.
  • Action Plan.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Przeczytaj więcej o obsłudze Klienta: