Poznaj Customer Experience Management - szkolenie otwarte

Praktyczne narzędzia zarządzania doświadczeniami klienta

CX/CEM

Warsztat przeznaczony jest dla: menedżerów, profesjonalistów CX i pracowników działów jakości, obsługi Klienta, sprzedaży, marketingu, e-commerce, którzy dostrzegają̨ potencjał uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki ulepszaniu doświadczeń swoich klientów.
 
Warsztat dostarcza niezbędnej wiedzy i buduje motywację do dalszych działań związanych z Customer Experience Management w organizacji.

Dlaczego warto?
  • zrozumiesz o co chodzi z tym Customer Experience i poznasz najnowsze trendy
  • zainspirujesz się przykładami sukcesów w CEM z Polski i świata
  • poznasz wachlarz narzędzi badania i projektowania doświadczeń klienta
  • dowiesz się, jak zarządzać wdrożeniem CEM w firmie
  • wyjdziesz z konkretnym Action Planem

Tematyka:

  • Ile tracą firmy złej obsłudze Klienta? (LTV, retencja, marka)
  • Zyski z lojalności klienta - obniżenie kosztów czy wzrost przychodów?
  • Ile może zyskać nasza firma?
  • Customer Experience ROI.
  • Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń.
  • Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest moja firma?
  • Czy CEM to działanie, taktyka, strategia czy filozofia?
  • Jak to robią inni?
  • Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów? Moje doświadczenie jako klienta - punkt wyjścia.
  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
  • Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia Klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
  • Customer Experience Management – kluczowe pojęcia
  • Narzędzia CEM - jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta?
    • NPS
    • CES
    • CSI
    • Voice of the Customer (VoC)
    • Voice of Customer Closed Loop
    • Brand Promise & Brand Values
    • Jakościowe (IDI, FGI, Insight konsumencki)
    • Customer Journey Map
  • Rola pracowników w strategii Customer Experience
  • Rola i zadania menedżera we wdrożeniu CEM w firmie
  • Etapy i metody wdrażania CEM
  • Wskaźniki sukcesu wdrożenia CEM
  • Action Plan uczestników – jaki będzie mój następny krok CEM?

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Terminy:

Żaden trener nie został przypisany do tego szkolenia
Proszę o więcej informacji
Najnowszy artykuł