Profesjonalna obsługa Klienta - szkolenie

Jak zapewniać profesjonalną obsługę w trakcie komunikacji z Klientem?

Szkolenie z obsługi Klienta

Pracownicy obsługi Klienta codziennie są wizytówką firmy. To, jak traktują Klientów, wpływa na opinie o firmie, a w dalszej perspektywie też na lojalność Klientów.
Jak reaguje Klient, gdy pracownik nie jest zainteresowany jego potrzebami? Zachowuje się jakby nie rozumiał jego intencji?  Jest niepewny i zdezorientowany? Czy taka postawa może wzbudzić zaufanie? Raczej prowokuje do agresji, a w najlepszym razie do jak najszybszego zakończenia tego nieudanego spotkania. 
O pracowników obsługi Klienta trzeba zadbać. Wyposażony w podstawową wiedzę o zasadach doskonałej obsługi Klienta, wyćwiczony w optymalnych zachowaniach i wreszcie zmotywowany do rozwoju - oto krótki przepis na skuteczny zespół pracowników obsługi Klienta niezależnie od branży (sklep, call center, hotel, urząd, placówka medyczna, e-commerce itd.).

Elementy obsługi Klienta

Dzięki udziałowi w szkoleniu pracownicy obsługi:

  • Będą zmotywowani do doskonalenia sposobu obsługi Klientów.
  • Będą znali zasady doskonałej obsługi Klienta.
  • Bez obaw zastosują te zasady w codziennej praktyce. 

Cele szkolenia:

  • Zbudowanie motywacji uczestników do doskonalenia sposobu obsługiwania Klientów.
  • Poznanie zasad i kluczowych elementów doskonałej obsługi Klienta.
  • Praktyczne wyćwiczenie doskonałej obsługi Klienta. 

Tematyka:

  • Dlaczego warto walczyć o zadowolenie Klienta? 
  • Ja jako obsługujący... kim jestem dla Klienta i co chcę osiągnąć obsługując Klientów?
  • Profesjonalna obsługa klienta – czym się kierować rozmawiając z Klientem?
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
  • Krytyczne umiejętności komunikacyjne dla doskonałej obsługi Klienta.
  • Jak rozmawiać z Klientem? Praktyka obsługi Klienta – scenki z wykorzystaniem scenariuszy z życia wziętych nagrywane kamerą video.
  • Analiza własnych mocnych stron w kontakcie z Klientem oraz obszarów, które wymagają wzmocnienia. Indywidualny kontrakt na rozwój.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe


Dlaczego uczestnicy polecają to szkolenie?

„Absolutnie praktyczna wiedza, która może przynieść pozytywne efekty. Szczególnie przydatne dla mnie tematy poruszane na szkoleniu to: nastawienie do klienta, metody/techniki rozmowy, czynniki decydujące o jakości obsługi, zaproponowane zwroty do rozmów z klientami." (Michał Badora)

„Można dużo się nauczyć – znaleźć rozwiązania, poznać strategie komunikacji z Klientami" (Marcin Obrzut)

„Mimo, że  ok 7-8 godzin dziennie pracowaliśmy nie czuć zmęczenia tematem. Ciekaw i praktycznie" (Maciej Kosmowski)

„Ze względu na omawiane tematy: emocji – kontroli własnych oraz wykorzystanie emocji współrozmówcy (hamowanie negatywnych)." (Sylwester Brzuchacz)

„Dla osób, które nie mają zasad obsługi klienta jest to szkolenie idealne. Szkolenie przeprowadzone przez profesjonalnego trenera." (Piotr Baran)

Uczestnicy szkolenia - Semahead Grupa Interia.pl



„Pokazują rozmaite triki które należy stosować przy pracy z Klientem, aby maksymalnie ją usprawnić.”

Uczestnicy szkolenia - Deloitte Doradztwo Podatkowe Sp. z o.o


„Daje konkretne narzędzia komunikacyjne i językowe przydatne w pracy i pozwala na lepsze komunikowanie się między sobą.” (Agnieszka Simonides-Trojanowska)

„Szkolenie otwiera oczy na pewne kwestie, prezentuje pozytywne strony profesjonalnego działania z klientem. (…) Ogólnie polecam szkolenie oraz trenera Tomasza ponieważ, mimo soboty, nie czuję, że straciłam czas. Uważam, że pewne istotne kwestie zostały naświetlone i dowiedziałam się nowych rzeczy.” (Anna Wilczyńska)

Uczestnicy szkolenia - Falk&Ross


„Szkolenie jest przydatne na co dzień i powoduje większy zysk firmy.” (Urszula Hofman)

„Nowe spojrzenie na problem. Nowe techniki. Integracja grupy pracowniczej.” (Krzysztof Wojda)

Uczestnicy szkolenia - Grupa Inwest


„Jest bardzo przydatne a prowadzący profesjonalni w 100%.”

„Prowadzący wspaniale prowadzili szkolenie, wzajemnie się wspierali. Wszystko OK.”

Uczestnicy szkolenia - Grupy Edukacyjnej 


Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o obsłudze Klienta:


Czy godzina godzinie równa?

Czy godzina godzinie równa?

Nie. To, jak szybko mija czas w naszym odczuciu, zależy od wielu czynników. Gdy robimy coś przyjemnego, czas płynie niepostrzeżenie. Dlatego weekend zwykle wydaje się za krótki. Czytaj więcej...
 

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę Klientów. Jednocześnie niewiele robią, by stratę związaną z kiepską obsługą ograniczyć, nie mówiąc już o wykorzystaniu tej sytuacji dla budowania przewagi rynkowej. Czytaj więcej...
 

Obsługa klienta - niełatwy kawałek chleba

Obsługa klienta - niełatwy kawałek chleba

W wywiadzie z Tomaszem Krasem rozmawiamy o obsłudze klienta w Polsce. Niestety jej znaczenie jest niedoceniane. Efektem są zdecydowanie za niskie płace oraz brak inwestowania w rozwój pracowników obsługi. Jakie są zagrożenia płynące z takiego podejścia? Czytaj więcej...
 

Jakiej obsługi naprawdę pragną klienci?

Jakiej obsługi naprawdę pragną klienci?

Często wydaje się, że klientów bardzo trudno zadowolić. Pracownicy obsługi widzą w tym nie lada wyzwanie. Niektórzy ciągle szukają nowych sposobów, by zaskoczyć klienta, podczas gdy inni nawet nie próbują podjąć się takiego wysiłku. Czytaj więcej...
 

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą?

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą?

U pacjentów leczonych w szpitalach zaobserwowano ciekawą prawidłowość. Ci, którzy mieli choćby częściowy wpływ na swoje leczenie, byli bardziej z niego zadowoleni, niż pacjenci będący całkowicie pod kontrolą lekarzy. Czytaj więcej...
 

Najnowszy artykuł