Wyróżniająca obsługa Klienta

Szkolenie zaawansowane

Obsługa Klientów w firmie przebiega poprawnie i zgodnie z zasadami. Pracownicy przeważnie wiedzą jak się zachować w kontakcie z Klientem. Czasem zdarzają się wpadki, ale ogólnie Klienci nie narzekają. 
Czy to już szczyt możliwości? Lepiej nie będzie?
A może nadszedł czas, by się pozytywnie wyróżnić na tle konkurencji? Czym zabłysnąć?
Firma może się wyróżnić będąc bardziej przyjazną dla Klientów. Dzięki zadbaniu o Customer Experience - zyskać ich zachwyt i lojalność. 

Uczestnicy szkolenia:

  • Rozpoznają i przeanalizują kluczowe momenty dla tworzenia doznań Klienta.
  • Nauczą się tworzyć pożądane doznania Klienta.
  • Zyskają inspirację do wyróżniania się znakomitą obsługą.
  • Przyczynią się do pozyskiwania nowych zadowolonych Klientów bez ponoszenia kosztów marketingu i reklamy.

Cele szkolenia:

  • Przeanalizowanie kluczowych obszarów kontaktu z Klientem pod względem tworzonych doznań i emocji.
  • Wyćwiczenie samodzielnego analizowania procesu powstawania doznań Klienta.
  • Wypracowanie zasad wyróżniającej obsługi przekraczającej oczekiwania Klienta.

Tematyka:

  • Twoje – jako Klienta - najlepsze doświadczenie obsługi.
  • Wyróżniająca obsługa (Customer Experience). Czym są doznania Klienta?
  • Jak przyglądać się kontaktom Klienta z firmą?
  • Stworzenie mapy doznań Klienta dla wybranych kluczowych obszarów kontaktu z Klientem. 
  • Co chcemy zmienić? Jak możemy się wyróżnić?
  • Wyróżniająca obsługa Klienta – czym się kierować rozmawiając z Klientem?
  • Budowanie doznań Klienta na co dzień – jak radzić sobie w różnych sytuacjach – praca z case study. 
  • Zasady wyróżniającej obsługi, która oczarowuje Klienta.
  • Action Plan.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
 

Dlaczego uczestnicy polecają to szkolenia?

 

Pozwala to szkolenie sprawniej, efektywniej rozmawiać z klientem, zaoszczędzić czas, zbudować lepsze relacje i zdobyć większe grono Klientów.

Poleciłabym pozostałym współpracownikom, ponieważ na wiele wątpliwości dotyczących obsługi klienta pomaga otworzyć szerzej oczy.

Dobrze przekazane treści, współpraca, otwartość na różne rozwiązania."

Uczestnicy szkolenia - MARG


Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o obsłudze Klienta:


Czy godzina godzinie równa?

Czy godzina godzinie równa?

Nie. To, jak szybko mija czas w naszym odczuciu, zależy od wielu czynników. Gdy robimy coś przyjemnego, czas płynie niepostrzeżenie. Dlatego weekend zwykle wydaje się za krótki. Czytaj więcej...
 

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Obsługa Klienta – jeszcze koszt czy już inwestycja?

Polskie firmy tracą gigantyczne sumy przez złą obsługę Klientów. Jednocześnie niewiele robią, by stratę związaną z kiepską obsługą ograniczyć, nie mówiąc już o wykorzystaniu tej sytuacji dla budowania przewagi rynkowej. Czytaj więcej...
 

Obsługa klienta - niełatwy kawałek chleba

Obsługa klienta - niełatwy kawałek chleba

W wywiadzie z Tomaszem Krasem rozmawiamy o obsłudze klienta w Polsce. Niestety jej znaczenie jest niedoceniane. Efektem są zdecydowanie za niskie płace oraz brak inwestowania w rozwój pracowników obsługi. Jakie są zagrożenia płynące z takiego podejścia? Czytaj więcej...
 

Jakiej obsługi naprawdę pragną klienci?

Jakiej obsługi naprawdę pragną klienci?

Często wydaje się, że klientów bardzo trudno zadowolić. Pracownicy obsługi widzą w tym nie lada wyzwanie. Niektórzy ciągle szukają nowych sposobów, by zaskoczyć klienta, podczas gdy inni nawet nie próbują podjąć się takiego wysiłku. Czytaj więcej...
 

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą?

Pod kontrolą Klienta czy Klient pod kontrolą?

U pacjentów leczonych w szpitalach zaobserwowano ciekawą prawidłowość. Ci, którzy mieli choćby częściowy wpływ na swoje leczenie, byli bardziej z niego zadowoleni, niż pacjenci będący całkowicie pod kontrolą lekarzy. Czytaj więcej...
 

Najnowszy artykuł