Komunikacja i współpraca

Komunikacja i współpraca

Udoskonalaj swoje umiejętności komunikacyjne podczas szkoleń dedykowanych z komunikacji, szkoleń budujących zespół:

Szkolenia z komunikacji nie są już popularne tak jak dawniej. Skończyła się moda na szkolenia z komunikacji. Być może dlatego, że znamy się na niej wszyscy. Współczesny pracownik wie czym jest komunikacja werbalna, niewerbalna, zna wagę parafrazy, docenia rolę aktywnego słuchania. Ale czy za wiedzą idzie umiejętność sprawniejszego komunikowania się? Niestety nie. Każdy z nas ma swoje nawyki i pomimo wiedzy i postulatów, jakość komunikacji w polskich organizacjach pozostawia wiele do życzenia. Ponieważ wszyscy się komunikujemy: w zespołach, działach, z Klientami i otoczeniem, skutki słabej komunikacji odczuwamy cały czas. Warto więc nie tylko wiedzieć jak się komunikować, ale zmienić swoje nawyki.

Jednak usprawnianie komunikacji interpersonalnej nie jest już takie łatwe. Większość problemów w porozumiewaniu się wynika z nieoczywistych związków między naszym zachowaniem, a jego efektem - zachowaniami i decyzjami osób, z którymi się komunikujemy. O skuteczności komunikacji decyduje odbiorca, stąd nasza propozycja szkoleń oparta jest nie tylko na dostarczaniu wiedzy na temat tego, jak się komunikować skuteczniej, ale na diagnozie tego, jak to robimy rzeczywiście. Na bazie tej uzyskanej od trenerów informacji zwrotnej można dopiero skutecznie planować i zmieniać nawyki komunikacyjne. Trening nowych nawyków i technik komunikacyjnych następuje na szkoleniu.

Rozwijamy umiejętności: komunikowania się interpersonalnego, komunikacji w relacji z Klientami, komunikacji w zespole, współpracy w zespole, radzenia sobie z trudnościami w komunikacji, radzenia sobie z konfliktami.

Prowadzimy szkolenia z komunikacji, szkolenia z zaawansowanej komunikacji, szkolenia z asertywności i szkolenia z asertywnej komunikacji, szkolenia z radzenia sobie z konfliktem, szkolenia z budowania zespołu, szkolenia Teambuilding, team coaching, szkolenia z negocjacji na co dzień.

Poprzez szkolenia z komunikacji pomagamy zwiększać skuteczność w realizacji zadań i jakość współpracy w zespołach, działach i całej organizacji. Szkolenia z komunikowania doskonalą umiejętność porozumiewania się.

Najnowszy artykuł