Trening antystresowy

O stresie każdy „coś tam” wie, jednak najczęściej kojarzy się nam z czymś negatywnym, czego chcemy się pozbyć, co nam przeszkadza w byciu skuteczniejszym, lepszym, odważniejszym, spokojniejszym... (z pewnością znajdziesz wiele rzeczy, w których stres Ci przeszkadza).

Często natomiast zapominamy, że stres jest ważnym (ba, jednym z najważniejszych) mechanizmów biologicznych w naszym organizmie, a jego pojawienie się sygnalizuje, że aktualnie dzieje się coś ważnego w naszym życiu! Dlatego podczas tego szkolenia nie będę uczyć Cię jak pozbyć się stresu, ale jak go wykorzystać do tego, by stać się skuteczniejszym, lepszym, odważniejszym, spokojniejszym... (sam/a już wiesz najlepiej co tu wpisać).

Nauczę Cię jak obserwować siebie, po czym poznać, że się stresuję i co z tym zrobić. Dzięki przeglądowi różnych metod każdy znajdzie dla siebie tę najbardziej odpowiednią w zależności od potrzeb indywidualnych oraz wymagań sytuacji, z którą się mierzy. Będziemy działać trochę jak naukowcy testując na sobie różne aktywności, by na koniec wybrać to co na Ciebie działa. W procesie tym wspomogą nas także metody, które stosują sportowcy (m.in. biofeedback). Dzięki takiemu podejściu nauczysz się jak koncentrować uwagę na celu, który zamierzasz osiągnąć, a nie na stresie.
 
Tematyka:
  • Mechanizmy działania stresu
  • Jak odróżnić stres od wypalenia zawodowego, depresji i innych zaburzeń?
  • I sesja biofeedback – za pomocą urządzenia do nauki relaksacji uczestnicy sprawdzą na ile są w stanie samodzielnie kontrolować swój poziom pobudzenia
  • Oddech i relaksacja
  • Trening neuromięśniowy dr Jacobsona.
  • Poznawcze metody radzenia sobie ze stresem
  • Metody związane z treningiem koncentracji uwagi
  • II sesja biofeedback
  • Zarządzanie stresem w organizacji
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Proszę o więcej informacji
Najnowszy artykuł