Savior-vivre w biznesie

Warsztaty praktyczne

Organizacja spotkań biznesowych, delegacji i konferencji wymaga nie tylko doskonałej logistyki. Pracownicy muszą być także przygotowani w zakresie zachowań pożądanych i niemile widzianych w takich kontaktach biznesowych. Brak znajomości savoir-vivre wśród pracowników może narazić firmę na dodatkowe koszty i utratę potencjalnych możliwości współpracy. 

Szkolenie pogłębiające wiedzę z zakresu etykiety w biznesie przynosi dwie główne korzyści:

  • Wzmacnia profesjonalny wizerunek firmy w oczach Klientów i kontrahentów.
  • Przyczynia się do znacznie większego komfortu emocjonalnego pracowników, zarówno podczas codziennej pracy, jak i w sytuacjach wyjątkowych.

Cele szkolenia:

  • Nabycie wiedzy o podstawowych zasadach etykiety kontaktów biznesowych.
  • Doskonalenie umiejętności tworzenia dobrej atmosfery podczas spotkań biznesowych.
  • Eliminacja zachowań niezgodnych z etykietą biznesową.
  • Nabycie umiejętności efektywnego wybrnięcia z niezręcznej sytuacji.
  • Podniesienie pewności siebie i komfortu emocjonalnego w pracy. 

Tematyka:

  • Autoprezentacja – pierwszy kontakt.
  • Wizytówki - wygląd, zasady wymiany.
  • Językowy savoir vivre.
  • Precendencja - zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (stół, samochód, drzwi).
  • Przyjęcia biznesowe.
  • Wizerunek i mowa ciała.
  • Savoir vivre przy stole.
  • Reakcja na krytykę.
  • Rozmowy telefoniczne.
  • Netykieta.
  • Korespondencja pisemna (list, e-mail).
  • Wystąpienia publiczne.
  • Przygotowanie i prowadzenie spotkań.
  • Wpadki, gafy i faux pas.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe


Dlaczego uczestnicy polecali to szkolenie?



W celu poprawy rozumienia i jasności przekazu nie tylko werbalnego wśród środowisk biznesowych. (Wiktor Pacierpnik)

Profesjonalny trener i przydatne treści.” (Katarzyna Myślińska)

Bardzo ciekawa tematyka(wiedza), która przyda się każdemu w bardziej oficjalnych okolicznościach. (Klaudia Koszmider)

Przekazane informacje są istotne w kontaktach międzyludzkich. (Adam Olejnik)

Poznanie zasad dobrego zachowania jeszcze nikomu nie zaszkodziło, a może pomóc.” (Arkadiusz Pietraś)

Konkretne szkolenie, tego typu uwagi i przekazywana wiedza jest obecnie bardzo potrzebna, by poszerzać świadomość o dobrych manierach wśród innych pracowników korporacji.” (Alicja Samborska)

Uczestnicy szkolenia - CEMEX


Ciekawe szkolenie przydatne wszystkim, ułatwiające kontakty biznesowe.

Każdy współpracownik powinien znać podstawy savoir-vivre.

Trenerzy kompetentni, warsztaty a nie suchy wykład.

Każdy, kto ma do czynienia z klientami, powinien znać zasady kultury.

Miła atmosfera, w sposób ciekawy przekazany temat.

Uczestnnicy szkolenia - BZ WBK


Proszę o więcej informacji
Czy zajęcia z savoir-vivre'u i dobrych manier mają sens?

Czy zajęcia z savoir-vivre'u i dobrych manier mają sens?

Jadąc w sobotni poranek na zajęcia z młodzieżą zobaczyłam ogromny billboard, na którym widniał napis: „pokaż jaja!”. A ponieważ na pierwszych godzinach lekcyjnych miałam opowiadać o sztuce savoir-vivre'u oraz dobrych manierach, nie da się ukryć, że treść na billboardzie automatycznie doprowadziła mnie do wewnętrznego wrzenia. Czytaj więcej...
 

Najnowszy artykuł