Elegancki wizerunek

Warsztaty praktyczne

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Każdy o tym wie, że wygląd zewnętrzny ma znaczenie w kontaktach międzyludzkich. Kontakty biznesowe nie są tu wyjątkiem. 
Co można zrobić, by prezentować się profesjonalnie w kontaktach biznesowych?

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy:

  • Poznają zasady kreowania wizerunku w biznesie.
  • Praktycznie przećwiczą dobór garderoby, kolorów i dodatków dostosowanych do wymogów sytuacji biznesowych.

Cele szkolenia:

  • Nabycie wiedzy o tworzeniu eleganckiego wizerunku. 
  • Praktyczne wyćwiczenie umiejętności dobierania ubioru dostosowanego do sytuacji biznesowej.
  • Nabycie umiejętności zachowywania się zgodnie z wymogami etykiety biznesowej. 

Tematyka:

  • Czym jest wizerunek, dlaczego jest ważny?
  • Savoir-vivre ubioru w biznesie.
  • Wpływ koloru garderoby biznesowej na wygląd i odbiór pracownika.
  • Etykieta biznesowa: typy uścisków dłoni i ich znaczenie; kultura dnia codziennego – powitania, pożegnania.
  • Sztuka elegancji - jak się ubierać w zależności od okazji?
  • Dodatki w stroju biznesowym.
  • Stylizacja sylwetki.

Czas trwania: w zależności od liczby wybranych modułów od 4 godzin do 2 dni szkoleniowych

Dlaczego uczestnicy polecali to szkolenie?

 

W celu poprawy rozumienia i jasności przekazu nie tylko werbalnego wśród środowisk biznesowych. (Wiktor Pacierpnik)

Profesjonalny trener i przydatne treści.” (Katarzyna Myślińska)

Bardzo ciekawa tematyka(wiedza), która przyda się każdemu w bardziej oficjalnych okolicznościach.  (Klaudia Koszmider)

Przekazane informacje są istotne w kontaktach międzyludzkich.”  (Adam Olejnik)

Poznanie zasad dobrego zachowania jeszcze nikomu nie zaszkodziło, a może pomóc.”  (Arkadiusz Pietraś)

Konkretne szkolenie, tego typu uwagi i przekazywana wiedza jest obecnie bardzo potrzebna, by poszerzać świadomość o dobrych manierach wśród innych pracowników korporacji.” (Alicja Samborska)

Uczestnicy szkolenia - CEMEX


Ciekawe szkolenie przydatne wszystkim ułatwiające kontakty biznesowe.

Każdy współpracownik powinien znać podstawy savoir-vivre.

Trenerzy kompetentni, warsztaty a nie suchy wykład.

Każdy. kto ma do czynienia z klientami, powinien znać zasady kultury.

Miła atmosfera, w sposób ciekawy przekazany temat.

Uczestnnicy szkolenia - BZ WBK


Proszę o więcej informacji
Czy zajęcia z savoir-vivre'u i dobrych manier mają sens?

Czy zajęcia z savoir-vivre'u i dobrych manier mają sens?

Jadąc w sobotni poranek na zajęcia z młodzieżą zobaczyłam ogromny billboard, na którym widniał napis: „pokaż jaja!”. A ponieważ na pierwszych godzinach lekcyjnych miałam opowiadać o sztuce savoir-vivre'u oraz dobrych manierach, nie da się ukryć, że treść na billboardzie automatycznie doprowadziła mnie do wewnętrznego wrzenia. Czytaj więcej...

Najnowszy artykuł