Psychologia sprzedaży

Warsztat dla Przedstawicieli Handlowych

Praca Przedstawiciela Handlowego obfituje w wyzwania i dylematy: Jak poradzić sobie z nadmiernym stresem i presją przed negocjacjami z kluczowymi Klientami? Jak „nasze” myśli kreują „nasze” relacje z kluczowymi Klientami? Jak poradzić sobie ze stresem i lękiem przed rozmowami z kluczowymi Klientami? Jaka strategia argumentacji będzie właściwa dla prezentacji oferty? Jak przygotować spotkanie i rozmowę z Klientem, aby nie stracić właściwego celu z pola widzenia?

Cele szkolenia:

  • Nabycie wiedzy praktycznej potrzebnej do działań Przedstawiciela Handlowego
  • Ugruntowanie stabilnego poczucia własnej wartości, wiary w siebie i pewności w roli Przedstawiciela Handlowego
  • Budowanie i wzmacnianie autorytetu Przedstawiciela Handlowego
  • Nauka radzenia sobie z emocjami w trudnych sytuacjach z kluczowymi Klientami
  • Przygotowanie do strategicznych rozmów z kluczowymi Klientami
  • Przygotowanie do prowadzenia prezentacji pod hasłem „strategia biznesowa”
  • Wyćwiczenie umiejętności kreatywnej sprzedaży i jej zamykania

Tematyka:

  • Metody pomagające przeciwdziałać sytuacjom stresogennym
  • Zrozumienie istoty poczucia własnej wartości przez pryzmat własny i Klienta
  • Poczucie własnej wartości, jako fundament realizacji wszelkich możliwości
  • „Instrukcja obsługi człowieka” działanie Twojego umysłu
  • Wpływ myślenia na wynik współpracy z kluczowymi Klientami
  • Które z moich wewnętrznych przekonań pomagają, a które przeszkadzają?
  • Jak budować naturalny autorytet wobec Klienta?
  • Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami?
  • Jak reagować na emocjonalny atak i szantaż?
  • Optymizm kontra pesymizm w trudnej pracy PH
  • Jak przeciwdziałać sabotażowi negatywnych myśli i presji otoczenia
  • Zależność pomiędzy wysoką samooceną i poczuciem własnej wartości a jakością spełnianej roli
  • Przygotowanie bezpiecznej strategii negocjacyjnej
  • Wizualizacja i siła jej wpływu
  • Aktywność w prezentacji – wymagać, pytać, argumentować
  • Właściwa lista kontrolna do przygotowania dobrej prezentacji
  • Różnica pomiędzy prezentacją a prezentacją biznesową
  • Innowacyjny sposób prezentowania istotnych tematów np. udział w rynku, liczby, promocja, historia współpracy itp.
  • Od sztucznego „profesjonalizmu” do naturalności
  • Prezentacja biznesowa z dodatkiem humoru
  • Co zrobić, żeby Kupiec zapamiętał twoją prezentację z pośród setek innych?
  • Psychologiczne aspekty w trakcie prezentacji
  • Jak prezentować negatywną tematykę w sposób pozytywny?
  • Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży
  • Elementy kreatywnej sprzedaży strategicznej
  • Typy osobowości kupujących
  • Sukces jest przewidywalny - efektywne sposoby zamknięcia sprzedaży

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe