Prezentacja handlowa

Jak poruszyć serce i portfel Klienta podczas krótkiej prezentacji handlowej?

Prezentacja handlowa ze swym przekazem ma trafić niczym strzała amora w serce Klienta i wzbudzić żądzę posiadania proponowanego rozwiązania. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby właśnie takie były Wasze prezentacje handlowe?

Klienci przyznają, że woleliby szybciej i z większą pewnością podejmować decyzje zakupowe. Jednak handlowcy swoimi nudnymi i sztampowymi prezentacjami im tego nie ułatwiają. Jeśli już dojdzie do spotkania handlowego i prezentacji, to Klienci najczęściej są bombardowani suchymi danymi i serią zdjęć produktów, które w założeniu mają przekonać do zakupu. Jednak tego nie czynią, ponieważ nie poruszają serca.

Co w takim razie przekona Klienta? Prezentacja handlowa, która w umiejętny sposób uświadamia, jak produkt czy usługa rozwiązuje palące problemy Klienta. Trzeba je dobrze znać i umiejętnie argumentować. Prezentacja ma wywołać w Kliencie nieodpartą chęć rozwiązania tych problemów. Najlepiej natychmiast. 

Czy Wasza prezentacja wzbudza u Klienta żądzę posiadania?

W sytuacji, gdy wielu konkurentów nadal prowadzi nudne prezentacje danych, Ty możesz opanować sztukę wywierania wpływu na Klienta podczas wyjątkowo poruszających prezentacji handlowych. Ale czy jesteś gotów na zmianę swoich nawyków? Jeśli jesteś przeciętnym handlowcem, to z pewnością nie i to szkolenie nie jest dla Ciebie.

Jeśli jednak jest inaczej, zapraszam do skorzystania ze szkolenia dedykowanego Twoim produktom, Twojej firmie.
 

Cele szkolenia:

  • Zmiana myślenia o prezentacji handlowej jako „po prostu pokazie slajdow” na kluczowy sposób wywierania wpływu na Klienta.
  • Dostarczenie potrzebnej wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia poruszających serce i portfel prezentacji handlowych.
  • Zainspirowanie do zmiany jakości prowadzonych prezentacji (zawartości pokazu slajdów, przebiegu prezentacji, sposobu prowadzenia spotkania).
  • Ćwiczenie umiejętności składowych kompetencji prowadzenia prezentacji i wystąpien publicznych (komunikacji z Klientem).
  • Zainicjowanie prowadzenia zmian w nawykach handlowców - poprzez poszkoleniowy program wdrożeniowy.

Tematyka:

  • Prezentacja handlowa – jak ze spowszedniałej metody komunikacji uczynić przestrzeń pożądanego wpływu na Klientów?
  • Elevator pitch, czyli 1-minutowa historia. Autoprezentacja budująca wiarygodność sprzedawcy. 
  • AIDA prezentacyjna, czyli inteligentna struktura prezentacji handlowej krok po kroku.
  • Analogowe planowanie cyfrowego pokazu, czyli jak przygotować błyskotliwą prezentację handlową? 9 filarów mistrzowskiej prezentacji handlowej.
  • Wprowadź wroga na scenę i czekaj na reakcję - jak delikatnie pchnąć Klienta do decyzji zakupowej?
  • Kluczowe zasady i wytyczne prowadzenia prezentacji multimedialnych, które angażują odbiorców.
  • Forma prezentacji. Oprócz CO, liczy się też JAK? 
  • Poza ogólniki - bo mózg Klienta lubi konkrety - jak od zapewnień, że to dobry produkt przejść do prezentacji niepodważalnych faktów: liczby i fakty, przykłady, porównania i statystyki.
  • Trema opanowana – sposoby radzenia sobie ze stresem ekspozycji społecznej. Trening brzmienia i oddychania w stresie.
  • To Ty poruszasz serce i portfel Klienta lub... go tracisz na rzecz konkurencji. Symulacja pierwszej minuty spotkania. Videotrening. 
  • Prowadzenie prezentacji. Między scenariuszem a elastycznym realizowaniem celu prezentacji. Symulacje prowadzenia prezentacji. Videotrening.
  • Angażowanie Klienta i sterowanie interakcją. Co jeszcze mogę zrobić, by bardziej poruszyć serce i portfel Klienta?

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Przeczytaj więcej o prowadzeniu prezentacji i wystąpieniach publicznych: