Proaktywna sprzedaż przez telefon

Jak diagnozować potrzeby i zamykać sprzedaż w praktyce rozmów z Klientem?

Szkolenie telemarketing

Zastanawiałeś się czasem, dlaczego Klienci nie chcą rozmawiać z telemarketerami pracującymi w call center?
A czy Ty, będąc Klientem, zawsze chcesz rozmawiać? Nie????? Dlaczego?
Co powoduje, że z są takie telefony, które chętnie odbierasz i co więcej, kontynuujesz rozmowę, mimo że masz świadomość, iż jest to jednak rozmowa handlowa czy telemarketing?
Najważniejszy jest początek rozmowy. Wielu handlowców już od pierwszych sekund naciska na Klienta. Czyta skrypt. „Klepie”, nie wiedząc o czym. Od razu wiadomo, że chcą nam „wcisnąć” cokolwiek... Zadajeją pytania, ale generalnie nie ma to większego znaczenia, co odpowiemy, bo nie słuchają. No i jeszcze to:

  • dzięki temu;
  • wystarczy tylko;
  • za jedyne...

Jeśli chcesz, by

  • Twoi handlowcy sprzedawali, lecz nie byli nachalni
  • ich rozmowy były naturalne, choć nastawione od pierwszej sekundy na sprzedaż
  • handlowcy czuli się dobrze w roli sprzedawcy

– zapewnij im udział w warsztatowym szkoleniu w całości skupionemu na nowoczesnych technikach sprzedażowych.

Szkolenia dla call center

 Cele szkolenia:

  • Podniesienie świadomości sprzedawców dotyczącej sposobów i technik wypowiadania się
  • Zmiana rozmów z Klientami na bardziej naturalne a mniej „telemarketingowe”
  • Zwiększenie skłonności Klientów do zakupu dzięki naturalnemu sposobowi prowadzenia rozmowy
  • Ułatwienie prowadzenia rozmów sprzedażowych poprzez stworzenie indywidualnego skryptu dla każdego uczestnika


 Tematyka:

  • Pierwsze 5 sekund rozmowy
  • Cel rozmowy/hak na uwagę
  • Badanie potrzeb
  • Techniki sprzedaży:
    • Aktywne słuchanie
    • Język korzyści
    • Parafraza
    • Klaryfikacja
    • Dowartościowanie Klienta
  • Obiekcje – nowoczesne techniki zbijania obiekcji
    • Oddzielenie faktów od opinii
    • Rozumiem, znam, znaleźliśmy rozwiązanie
    • Historie z drugiej ręki
  • Domykanie sprzedaży
    • Pozorny wybór
    • Dostawa
    • Zaoferuj wybór materiału
    • Kontrolowanie sprzedaży = pomijanie sprzedaży
    • Czy jest jeszcze coś, czego Pan potrzebuje, by przejść dalej?
    • Gdybanie
  • Tworzenie struktury rozmowy na poszczególnych przykładach

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Przeczytaj więcej o sprzedaży i negocjacjach: