Copywriting

Sprzedaż za pomocą słowa pisanego

Copywriting to zarówno sztuka skutecznego sprzedawania produktów i usług, a także umiejętność budowania w umyśle odbiorcy obrazów i przekonywania go do własnych racji. Wszystko to za pomocą słowa pisanego. Szkolenia z copywritingu skierowane są do dwóch grup odbiorców. Do pierwszej należą osoby rozpoczynające pracę w zawodzie copywritera. Do drugiej, osoby posiadające podstawową wiedzę z zakresu tworzenia reklam, tekstów sprzedażowych i materiałów kreowanych na potrzeby publikacji w Internecie.

Uczestnicy zajęć poznają między innymi:
  • Tajniki języka perswazji, zasady tworzenia haseł reklamowych oraz przyciągających uwagę odbiorcy nagłówków.
  • Nauczą się pisać teksty maili sprzedażowych, ulotek, a także posiądą wiedzę na temat kreowania zawartości stron www, katalogów i ofert marketingowych.
  • Rozszerzą wiedzę i udoskonalą umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej.
Cele szkolenia:
  • Przybliżenie metod i podstaw współczesnego copywritingu.
  • Poznanie podstaw tworzenia najpopularniejszych tekstów perswazyjnych.
  • Zwiększenie sprawności komunikacyjnej w mowie i piśmie.
  • Wzmocnienie samooceny i motywacji do samodoskonalenia się.
  • Zachęcenie do pogłębiania wiedzy.
Tematyka:
  • Odbiorca docelowy – jak  go przyciągnąć i skłonić do działania?
  • Jak budować markę poprzez opowiadanie historii?
  • Sekret efektywnego tekstu sprzedażowego
  • Jakie tytuły, nagłówki i hasła reklamowe szybciej zapamięta odbiorca?
  • Konstrukcja tekstów maili sprzedażowych, ulotek, stron www, katalogów i ofert marketingowych.
Czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowe

 
Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o kreatywnym pisaniu:


Zacznij pisać – najlepsze ćwiczenie na pokonanie blokady pisarskiej

Zacznij pisać – najlepsze ćwiczenie na pokonanie blokady pisarskiej

Od piętnastu minut siedzisz przed komputerem i próbujesz napisać pierwsze zdanie tekstu. Materiał powinieneś przesłać do klienta za dwie godziny. Czytaj więcej...

Copywriter za 1 zł?

Copywriter za 1 zł?

„Nie ukrywam, że zależy mi na cenie, więc będę brał pod uwagę osoby, które podadzą najniższą cenę.”, „Proponujemy: 5 dolarów za 1000 słów. Jesteśmy zainteresowani długoterminową współpracą.” – takie informacje codziennie znajdują copywriterzy przeglądający ogłoszenia ze zleceniami. Czytaj więcej...

Najnowszy artykuł