Proaktywna sprzedaż przez telefon

Jak diagnozować potrzeby i zamykać sprzedaż w praktyce rozmów z Klientem?

Szkolenie telemarketing

Zastanawiałeś się czasem, dlaczego Klienci nie chcą rozmawiać z telemarketerami pracującymi w call center?
A czy Ty, będąc Klientem, zawsze chcesz rozmawiać? Nie????? Dlaczego?
Co powoduje, że z są takie telefony, które chętnie odbierasz i co więcej, kontynuujesz rozmowę, mimo że masz świadomość, iż jest to jednak rozmowa handlowa czy telemarketing?
Najważniejszy jest początek rozmowy. Wielu handlowców już od pierwszych sekund naciska na Klienta. Czyta skrypt. „Klepie”, nie wiedząc o czym. Od razu wiadomo, że chcą nam „wcisnąć” cokolwiek... Zadajeją pytania, ale generalnie nie ma to większego znaczenia, co odpowiemy, bo nie słuchają. No i jeszcze to:
  • dzięki temu;
  • wystarczy tylko;
  • za jedyne...
Jeśli chcesz, by
  • Twoi handlowcy sprzedawali, lecz nie byli nachalni
  • ich rozmowy były naturalne, choć nastawione od pierwszej sekundy na sprzedaż
  • handlowcy czuli się dobrze w roli sprzedawcy
– zapewnij im udział w warsztatowym szkoleniu w całości skupionemu na nowoczesnych technikach sprzedażowych.

Szkolenia dla call center

 Cele szkolenia:
  • Podniesienie świadomości sprzedawców dotyczącej sposobów i technik wypowiadania się
  • Zmiana rozmów z Klientami na bardziej naturalne a mniej „telemarketingowe”
  • Zwiększenie skłonności Klientów do zakupu dzięki naturalnemu sposobowi prowadzenia rozmowy
  • Ułatwienie prowadzenia rozmów sprzedażowych poprzez stworzenie indywidualnego skryptu dla każdego uczestnika

 Tematyka:
  • Pierwsze 5 sekund rozmowy
  • Cel rozmowy/hak na uwagę
  • Badanie potrzeb
  • Techniki sprzedaży:
    • Aktywne słuchanie
    • Język korzyści
    • Parafraza
    • Klaryfikacja
    • Dowartościowanie Klienta
  • Obiekcje – nowoczesne techniki zbijania obiekcji
    • Oddzielenie faktów od opinii
    • Rozumiem, znam, znaleźliśmy rozwiązanie
    • Historie z drugiej ręki
  • Domykanie sprzedaży
    • Pozorny wybór
    • Dostawa
    • Zaoferuj wybór materiału
    • Kontrolowanie sprzedaży = pomijanie sprzedaży
    • Czy jest jeszcze coś, czego Pan potrzebuje, by przejść dalej?
    • Gdybanie
  • Tworzenie struktury rozmowy na poszczególnych przykładach

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o sprzedaży i negocjacjach:


5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

Każdy z nas niejednokrotnie odbiera telefony od telemarketerów. Jak to się dzieje, że z jednym konsultantem chcemy rozmawiać i nawet, jeśli nie jesteśmy przekonani do produktu czy usługi, rozmowa jest miła. Czasem nawet zastanawiamy się, czy jednak nie kupić…. Czytaj więcej...
 

Jak zadawać pytania? – całodzienne menu handlowca

Jak zadawać pytania? – całodzienne menu handlowca

- Czy nie mógłby pan mnie poinformować, którędy powinnam pójść? - mówiła dalej. - To zależy w dużej mierze od tego, dokąd pragnęłabyś zajść - odparł Kot Cheshire - Właściwie wszystko mi jedno. Czytaj więcej...
 

Pięć przeszkód na drodze do sukcesu w negocjacjach

Pięć przeszkód na drodze do sukcesu w negocjacjach

Każdy posiada własne oczekiwania, potrzeby, marzenia i żądania. Ile z tego otrzyma, to zależy od sposobu, w jaki będzie o nie walczył, a więc jaką siłę i strategię obierze w negocjacjach z otoczeniem. Czytaj więcej...
 

Najnowszy artykuł