Skuteczna sprzedaż w Punktach Obsługi Klienta

Dosprzedaż

Uczestnicy szkolenia poprzez aktywny udział w warsztatach nabierają płynności w przechodzeniu z rozmowy obsługowej na rozmowę sprzedażową oraz podczas scenek i rozmów symulowanych ćwiczą poznane techniki wspierające sprzedaż, a także skuteczne i naturalne przechodzenie z obsługi na dosprzedaż. Wspólnie z trenerem redefiniują zasady sprzedaży i tworzą własne skrypty rozmów, w których z wykorzystaniem poznanych technik sprzedażowych brzmią naturalnie.

Cele szkolenia:
  • Nabranie umiejętności aktywnego słuchania i moderowania rozmową handlową i obsługową.
  • Poznanie technik badania potrzeb.
  • Poznanie zasad stosowania naturalnego języka korzyści.
  • Poznanie technik wspierających proces decyzyjny.
  • Poznanie skutecznych metod walki z obiekcjami.
  • Poznanie nowoczesnych technik domykania sprzedaży.
  • Redefiniowanie firmowych zasad sprzedażowych i stworzenie zasad skutecznej rozmowy handlowej.
Tematyka:
  • Cechy profesjonalnego sprzedawcy
  • Aktywne słuchanie
  • Badanie potrzeb – techniki badania potrzeb poprzez umiejętne zadawanie pytań
  • Język korzyści
  • Techniki wsparcia sprzedaży
  • Obiekcje i ich rodzaje
  • Nowoczesne techniki zbijania obiekcji
  • Sterowanie rozmową handlową
  • Finalizacja sprzedaży
  • Dobór najlepszej techniki w konkretnych sytuacjach
  • Podsumowanie szkolenia
  • Action Plan
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
 
Proszę o więcej informacji
Najnowszy artykuł