Apetyczne techniki sprzedażowe

Warsztaty dla promotorów sprzedaży

Apetyczne techniki sprzedażowe. Warsztaty dla promotorów sprzedaży.

Uwaga uwaga! Zapraszamy na degustację! Tylko dzisiaj! Okazja! 

Jak przyciągnąć uwagę Klientów i zachęcić ich do degustacji produktów? Jak wzbudzić ich apetyt na promowane produkty? Jest to od dawna wyzwanie dla promotorów sprzedaży. Ostatnio zadanie stało się jeszcze trudniejsze, bo Klienci są już zmęczeni degustacjami i promocjami. Czy można ich jeszcze pozytywnie zaskoczyć?

Po pierwsze - taktyka. Przemyśl wcześniej i dobrze przygotuj degustację. Co ze sobą zabrać? Co powiedzieć? Jak zwrócić uwagę niezainteresowanego Klienta? To wszystko warto wcześniej zaplanować. W jaki sposób mówić do Klienta? To lepiej przećwiczyć i przetestować różne warianty. I wreszcie - jak domknąć sprzedaż podczas promocji? 
Tego wszystkiego można doświadczyć na praktycznym szkoleniu dla promotorów sprzedaży. 

Dzięki udziałowi w szkoleniu promotorzy:

  • Zdobędą przydatną wiedzę na temat procesu sprzedaży i kupna, psychologii Klienta w miejscu sprzedaży.
  • Rozwiną umiejętności niezbędne dla efektywnego prowadzenia akcji degustacyjnych: nawiązywania kontaktu, intrygowania i zwracania uwagi, odkrywania potrzeb i motywów zakupowych Klienta i skłaniania do zakupu.
  • Będą świadomi własnych mocnych i wymagających wzmocnienia stron w funkcjonowaniu jako promotor sprzedaży.

Cele szkolenia:

  • Dostarczenie promotorom przydatnej wiedzy na temat procesu sprzedaży i kupna, psychologii Klienta w miejscu sprzedaży.
  • Rozwój umiejętności niezbędnych dla efektywnego prowadzenia akcji degustacyjnych: nawiązywania kontaktu, intrygowania i zwracania uwagi, odkrywania potrzeb i motywów zakupowych Klienta i skłaniania do zakupu. 
  • Zbudowanie świadomości własnych mocnych i wymagających wzmocnienia stron funkcjonowania jako promotora sprzedaży.

Tematyka:

  • Przygotowanie degustacji wyrobów – o czym warto pomyśleć wcześniej?
  • Uwaga promocja! - jak zwrócić uwagę Klientów? 
  • Wielozmysłowa prezentacja - co zainteresuje Klienta tym razem?
  • Siła pierwszego wrażenia. Budowanie własnej wiarygodności i zaufania Klienta do marki.
  • Komunikacja niewerbalna – co mówi nasze ciało?
  • Komunikacja werbalna. Nawiązywanie słownego kontaktu podczas degustacji.
  • Techniki sprzedaży w rozmowie z Klientem. Jak odnosząc się do potrzeb Klienta skłaniać go do kupna i zapamiętania marki? 
  • Diagnoza potrzeb – czym jest? Jak dwoma pytaniami wybadać motywy Klienta? 
  • Pytania, które ułatwiają odkrywanie dalszych potrzeb Klienta i wciągnięcie w rozmowę.
  • Przekonywanie do kupna – prezentacja produktu i marki w 3 zdaniach.
  • Zamykanie sprzedaży – jak pytaniem zamykającym skłonić do kupna?
  • Seria mini symulacji rozmów promotorów z Klientami na hali sprzedażowej.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy

 

Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o sprzedaży i negocjacjach:


Jak zadawać pytania? – całodzienne menu handlowca

Jak zadawać pytania? – całodzienne menu handlowca

- Czy nie mógłby pan mnie poinformować, którędy powinnam pójść? - mówiła dalej. - To zależy w dużej mierze od tego, dokąd pragnęłabyś zajść - odparł Kot Cheshire - Właściwie wszystko mi jedno. Czytaj więcej...
 

5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

Każdy z nas niejednokrotnie odbiera telefony od telemarketerów. Jak to się dzieje, że z jednym konsultantem chcemy rozmawiać i nawet, jeśli nie jesteśmy przekonani do produktu czy usługi, rozmowa jest miła. Czasem nawet zastanawiamy się, czy jednak nie kupić…. Czytaj więcej...
 

Pięć przeszkód na drodze do sukcesu w negocjacjach

Pięć przeszkód na drodze do sukcesu w negocjacjach

Każdy posiada własne oczekiwania, potrzeby, marzenia i żądania. Ile z tego otrzyma, to zależy od sposobu, w jaki będzie o nie walczył, a więc jaką siłę i strategię obierze w negocjacjach z otoczeniem. Czytaj więcej...
 

Najnowszy artykuł