Sprzedaż przez zaufanie

Jak obsługiwać Klientów, by chcieli kupować więcej?

Pracownicy obsługi Klienta, którzy sprawnie przestrzegają standardu obsługi Klienta, to ważny zasób firmy. Ale czy znają wszystkie potrzeby swoich Klientów? Czy potrafią im doradzić i odkryć ich ukryte potrzeby?
Dopiero pracownicy obsługi, którzy potrafią wzbudzić zaufanie swoich Klientów, poznać ich potrzeby i zachęcić do zakupu, to prawdziwy skarb każdej firmy. Jak zamienić zasoby w skarb?

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu pracownicy obsługi Klienta:

  • Dowiedzą się kiedy interakcja obsługowa prowadzi do decyzji zakupowej.
  • Wyćwiczą umiejętności obsługi, która sprzedaje.
  • Nabędą postawę pro-kliencką, która zaowocuje większym zaufaniem Klientów do firmy.

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat dynamiki interakcji obsługowej prowadzącej do decyzji zakupowej.
  • Wymiana doświadczeń między bardziej i mniej doświadczonymi doradcami serwisowymi.
  • Rozwój umiejętności komunikowania się w sytuacji sprzedaży.
  • Doskonalenie w symulacjach kompetencji krytycznych dla obsługi, która sprzedaje.
  • Kształtowanie postawy pro-klienckiej u uczestników, by Klient chętnie wracał do Firmy.

Tematyka:

  • Współczesne wymagania Klienta. Co powinien wiedzieć każdy pracownik, by rozumieć oczekiwania i sprzedawać z powodzeniem?
  • Klient w centrum uwagi sprzedającego, nie produkt.
  • Życiowa wartość Klienta (LTV) jako miara wartości Klienta dla Firmy.
  • CEM - Zarządzanie Doznaniami/Doświadczeniem Klienta – o co w tym chodzi?
  • Od planowania doznań Klienta do obsługi. Jak tworzone są doznania Klienta w procesie obsługi w Firmie.
  • Pierwszy kontakt i inicjowanie rozmowy.
  • Wiarygodność i zaufanie – co je buduje? 
  • Analiza potrzeb Klienta. 
  • Słuchanie – jak słuchać, by usłyszeć, co komunikuje Klient?
  • Pytaj, pytaj i jeszcze raz pytaj po to, by podsumować, co się dowiedziałeś. 
  • Wypracowanie banku pytań służących diagnozowaniu potrzeb Klientów Firmy.
  • Prezentacja produktów – przydatne techniki.
  • Argumentacja sprzedażowa – czyli jak przekonywać odwołując się do zdiagnozowanych potrzeb Klienta.
  • Próbne i właściwe zamknięcie sprzedaży.
  • Obsługa, która sprzedaje w praktyce, czyli sprzedaż w realiach Firmy – symulacje obsługi w opracowanych przed szkoleniem sytuacjach -  videotrening. 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

 

Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o sprzedaży i negocjacjach:


Jak zadawać pytania? – całodzienne menu handlowca

Jak zadawać pytania? – całodzienne menu handlowca

- Czy nie mógłby pan mnie poinformować, którędy powinnam pójść? - mówiła dalej. - To zależy w dużej mierze od tego, dokąd pragnęłabyś zajść - odparł Kot Cheshire - Właściwie wszystko mi jedno. Czytaj więcej...
 

5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

5 najczęstszych błędów telemarketera, od których zależy przebieg rozmowy

Każdy z nas niejednokrotnie odbiera telefony od telemarketerów. Jak to się dzieje, że z jednym konsultantem chcemy rozmawiać i nawet, jeśli nie jesteśmy przekonani do produktu czy usługi, rozmowa jest miła. Czasem nawet zastanawiamy się, czy jednak nie kupić…. Czytaj więcej...
 

Pięć przeszkód na drodze do sukcesu w negocjacjach

Pięć przeszkód na drodze do sukcesu w negocjacjach

Każdy posiada własne oczekiwania, potrzeby, marzenia i żądania. Ile z tego otrzyma, to zależy od sposobu, w jaki będzie o nie walczył, a więc jaką siłę i strategię obierze w negocjacjach z otoczeniem. Czytaj więcej...
 

Najnowszy artykuł