Zarządzanie talentami

Rozpoznawanie i rozwój talentów w zespole i organizacji

Czy znasz mocne strony swoich pracowników? Czy masz pewność, że nie marnują się ich ukryte talenty? 
Zapewnienie wszystkim pracownikom możliwości wykorzystywania ich talentów to ważne zadanie menedżera. Jeśli zostanie zaniedbane, ryzykujemy odejściem sfrustrowanych i, w ich przekonaniu, niedocenianych pracowników. Jak zapewnić zespołowi poczucie ciągłego rozwoju zawodowego i samorealizacji?

W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się:

  • Jak identyfikować mocne strony pracowników.
  • Jak pomóc pracownikom korzystać z ich mocnych stron w pracy.
  • Jak pobudzać potencjał posiadany przez pracowników.
  • Jak zarządzać talentami.

Cele szkolenia:

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak rozpoznawać potencjał pracowników oraz zarządzać nimi tak, aby wykorzystywali w pracy swoje mocne strony i mieli poczucie ciągłego rozwoju zawodowego i samorealizacji. 

Tematyka:

Talent w organizacji:

  • Kluczowe pojęcia: talent, zasoby ludzkie, mocne strony.
  • Rodzaje talentów.
  • Identyfikowanie talentów.

Wykorzystanie talentów:

  • Badanie i ocena potencjału, talentów, umiejętności i wartości.
  • Rola przełożonych w identyfikowaniu talentów.
  • Właściwe dopasowanie pracowników do zadań.

Wspieranie pracowników w rozwoju:

  • Co to znaczy motywować do rozwoju?
  • Indywidualna ścieżka rozwoju.
  • Akademia Talentów.
  • Coaching.
  • Mentoring.
  • Action Learning.
  • Feedback 360°.
  • Monitorowanie rozwoju talentów.

Programy rozwoju dla różnych grup pracowników:

  • Programy dla absolwentów.
  • Programy dla specjalistów.
  • Programy dla managerów.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
 

Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o kompetencjach pracowników:


Development i co dalej?

Development i co dalej?

W praktyce biznesowej coraz częściej wykorzystuje się Development Centre jako metodę oceny kompetencji pracowników. Cele stawiane temu procesowi są dość różne, łączy je natomiast wspólna idea rozwoju kompetencji zarówno ludzi, jak i organizacji. Stąd pytanie: Co dalej? Czytaj więcej...
 

6 twardych warunków skutecznego szkolenia miękkiego

6 twardych warunków skutecznego szkolenia miękkiego

Efektywność szkoleń miękkich szacuje się na 20%. Inaczej mówiąc 80 % uczestników szkoleń nic nie zmienia w swoim zachowaniu po ich zakończeniu. Dosłownie NIC. Czytaj więcej...
 

Sterowanie ścieżką kariery pracownika

Sterowanie ścieżką kariery pracownika

Rozwijanie kariery można przyrównać do wieloboju, którego kolejne etapy pokonywane są w różnych dyscyplinach sportowych. Każdy kolejny wyścig odpowiada wówczas etapowi kariery i naszym zadaniom związanym z rolą w danym projekcie. Czytaj więcej...
 

Jak uczynić szkolenie realną zmianą?

Jak uczynić szkolenie realną zmianą?

Szkolenia miękkie realizuje się, by wprowadzić pewną zmianę w funkcjonowaniu uczestnika, zespołu, a nawet całej organizacji. Oczywiście są wyjątki, ale najczęściej zmiana ta ma polegać na wzroście kompetencji objawiającym się zmianą zachowań u uczestników. Czytaj więcej...
 

Pokaż wszystkie polecane
Najnowszy artykuł