AC/DC - w praktyce

Dedykowany kompleksowy cykl szkoleniowo wdrożeniowy dla Działu HR

Z dynamicznym rozwojem pracowników wiąże się większa liczba rekrutacji. Im więcej procesów tym pracownikom HR trudnej poznać obiektywnie i kompleksowo potencjał każdego kandydata czy pracownika. Potrzebna jest profesjonalna, obiektywna ocena zewnętrznych ekspertów. Im bardziej kluczowe stanowiska tym większe są ryzyka i koszty niewłaściwej oceny krytycznych kandydatów. Potrzebna jest skuteczna ocena. Menedżerowie, mimo znajomości swoich podwładnych, nie mają kompetencji do pełnej oceny możliwości pracowników, a często potrzebują obiektywnego uzasadnienia dla decyzji kadrowych.

W poradzeniu sobie z tymi wyzwaniami pomaga zewnętrzny ekspert oceniający kompetencje pracowników.
Z czego korzysta ekspert?  Z najbardziej skutecznej metody oceny potencjału – Assessment i Development Center.

Jeśli procesów rekrutacyjnych jest dużo, role do obsadzenia ważne i koszty niewłaściwej oceny kandydatów zbyt wysokie a jednocześnie koszty kupowania usługi AC/DC stale rosną rozwiązaniem jest wyposażenie działu HR w umiejętności i narzędzia niezbędne dla samodzielnego realizowania procesów oceny i selekcji.

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:

  • zaplanować realizację projektu Assessment lub development Centre w organizacji;
  • przygotować komunikację projektu w organizacji;
  • wyznaczyć role projektowe w zespole asesorskim, poznając własne predyspozycje i talenty w zakresie tych ról;
  • zrewidować funkcjonujący model / profile kompetencji w organizacji lub budować profile pod badane stanowiska „od zera”;
  • zaplanować sesję badawczą pod kątem merytorycznym, logistycznym, rzeczowym i ludzkim;
  • adaptować zadania gotowe do badania kompetencji i / lub układać i testować nowe zadania;
  • przeprowadzić sesję pod kątem zarządzenia nią (moderowanie) oraz zbierania danych obserwacyjnych (asesowanie);
  • obserwować zachowania uczestników sesji w sposób systematyczny, szczegółowy i wnikliwy;
  • napisać raport według wysokich standardów jakości;
  • udzielać informacji zwrotnej indywidualnej uczestnikom sesji.

Do kogo adresowany jest program?

  • Do zespołów asesorskich wewnętrznych, które już posiadają doświadczenie w prowadzeniu sesji Asessment i / lub Development oraz do tych zespołów, które dopiero chcą się do tych procesów przygotować.

Tematyka:

Czas trwania: 8 dni szkoleniowych

 

Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o kompetencjach pracowników:


Development i co dalej?

Development i co dalej?

W praktyce biznesowej coraz częściej wykorzystuje się Development Centre jako metodę oceny kompetencji pracowników. Cele stawiane temu procesowi są dość różne, łączy je natomiast wspólna idea rozwoju kompetencji zarówno ludzi, jak i organizacji. Stąd pytanie: Co dalej? Czytaj więcej...

Sterowanie ścieżką kariery pracownika

Sterowanie ścieżką kariery pracownika

Rozwijanie kariery można przyrównać do wieloboju, którego kolejne etapy pokonywane są w różnych dyscyplinach sportowych. Każdy kolejny wyścig odpowiada wówczas etapowi kariery i naszym zadaniom związanym z rolą w danym projekcie. Czytaj więcej...
 

Najnowszy artykuł