Głos jak dzwon!

Jak zapanować nad emisją głosu, wzmocnić spójność swego wizerunku, zwiększyć możliwość wpływania na swe otoczenie i własne emocje jednocześnie?

Ile wart jest Twój wizerunek? Dla Ciebie, dla Firmy?

Niezależnie czy rozmawiasz głównie przez telefon, czy prowadzisz bezpośrednie spotkania, konferencje, przemówienia – mówiąc budujesz określony wizerunek. Wypowiadając czasem tylko kilka słów można wywołać tak silne nastawienie do siebie słuchaczy, że cała reszta przestanie się liczyć.

Nasz głos wiele mówi o nas. Jest nośnikiem emocji, wyraża naszą pewność siebie, jest też silnym narzędziem wpływu na innych. Jeśli go nie opanujemy, ten wpływ może być inny niż byśmy chcieli. 

Doskonalenie emocji głosu to przede wszystkim praca nad oddechem. By lepiej brzmieć, trzeba nauczyć się nim sterować. Lepsza kontrola oddechu oznacza lepszą kontrolę stresu i emocji.

Możesz wzmocnić spójność swego wizerunku zyskując możliwość wpływania na swe otoczenie i własne emocje poprzez trening głosu. Zamiast więznąć w gardle, Twój głos powinien Ci pomagać w pełnym wyrażaniu siebie.

Zapraszamy na szkolenie „Głos jak dzwon!"

Dzięki szkoleniu:

  • Opanujesz emocje i będziesz umieć grać głosem – uruchonisz i wykorzystasz w większym zakresie ekspresje ciała i głosu.
  • Zwiększysz pewności siebie w sytuacjach bezpośrednich kontaktów interpersonalnych lepiej radząc sobie ze stresem w czasie przemówień, wystąpień, mówienia.
  • Uzyskasz elastyczność i komfort mówienia – swobodę w posługiwaniu się głosem, a także ochronisz się przed zagrożeniami ze strony narządu głosu (chrypki, choroby krtani i strun głosowych). 

Cele szkolenia:

  • Zwiększenie skuteczności w realizacji zadań postawionych przed osobami, które profesjonalnie wykorzystują głos.
  • Wzmocnienie pozytywnego wizerunku i lepsze prezentacje podczas spotkań handlowych, konferencji, targów, spotkań biznesowych, kontaktu telefonicznego.
  • Podniesienie poziomu zaufania do siebie i przeżywanie mniejszego stresu.


Tematyka:

  • Świadome posługiwanie się głosem: umiejętność stanowczego i wiarygodnego brzmienia, wykorzystanie wyrazistości mówienia w celach perswazyjnych.
  • Nośność mówienia - umiejętność dostosowania siły głosu do wielkości sali i liczby osób.
  • Wyrazistość mówienia - dobra dykcja jako środek perswazji.
  • Tempo mówienia jako element budowania wiarygodności.
  • Właściwa intonacja - umiejętność modulowania głosu drogą do nabywania stanowczego i przyjaznego brzmienia.
  • Projekcja jako element wywierania wpływu brzmieniem głosu - mówienie dynamiczne i silne z wykorzystaniem słów kluczy.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

 


Dlaczego uczestnicy polecają to szkolenie?

 

Ciekawy przekaz. SUPER :)

Polecam koniecznie! To naprawdę wiele, a nie ma co wywarzać otwartych drzwi i dochodzić do tego samemu.

Szczególnie przydatna była informacja o tym jak odbierają nas osoby, które zapraszamy na nasze prezentacje, jak przedstawić „nudny” materiał, żeby odbiorca nie zasnął i było 'wow” i sprzężenie zwrotne.

Uczestnicy szkolenia - PZU Centrum Obsługi S.A.


Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o wystąpieniach publicznych:


Głos jak dzwon!

Głos jak dzwon!

13 maja 1940 roku po objęciu urzędu premiera Winston Churchill przekonywał w Izbie Gmin: „W tej sytuacji kryzysowej, […] pragnę powiedzieć Izbie tak, jak to powiedziałem ministrom wchodzącym do tego rządu: mogę wam obiecać tylko krew, znój, łzy i pot. […] Mamy przed sobą wiele, wiele miesięcy walki i cierpienia”. Jednym z elementów sukcesu brytyjskiego premiera był jego głos: silny i stanowczy, ale nie dyktatorski. Czytaj więcej...

Prowadź prezentacje ze swobodą!

Prowadź prezentacje ze swobodą!

Swoboda jest najbardziej pożądanym przez prowadzących prezentacje stanem wewnętrznym. Jest to też najrzadziej doświadczany przez nich stan. Co zrobić, by zyskać większy luz w trakcie wystąpienia? Rad jest wiele, wykorzystaj trzy z nich. Czytaj więcej...

 

Prowadzenie efektywnej prezentacji, sztuka wystąpień publicznych

Prowadzenie efektywnej prezentacji, sztuka wystąpień publicznych

Większość firmowych prezentacji jest „przegadana”. Eksperci firmowi mają problem z właściwą selekcją posiadanej wiedzy a późnej z adekwatną do celu prezentacji artykulacją przekazu – swojej idei. Czytaj więcej...

 

Najnowszy artykuł