Błyskotliwa prezentacja

Jak w krótkim czasie sprzedać swoje idee odbiorcom?

Od czasu do czasu prowadzisz prezentacje. Zazwyczaj masz mało czasu na ich przygotowanie i raczej znużonych wcześniejszymi pokazami slajdów odbiorców? Nie Ty jeden. Większość współczesnych pracowników czy Klientów jest przeciążonych nudnymi, schematycznymi i przesyconymi podpunktami prezentacjami. Ty także ich nie lubisz. Prawda? Ale co zrobić, jeśli masz do przekazania pewne idee, chcesz motywować ludzi do pożądanych zmian, chcesz wywierać na nich wpływ a w firmie tak się jakoś przyjęło, że sposobem na to są prezentacje. Jak więc prowadzić prezentację, by wzbudzać pozytywne emocje? Jak wystąpieniem skłaniać odbiorców do pożądanych zachowań? Jak prowadzić prezentacje, by samemu być z niej zadowolonym?

Warto, zamiast zwykłych, prowadzić błyskotliwe prezentacje!

By to zrobić, potrzeba klarownej idei i pomysłu na poprowadzenie nieprzeciętnej prezentacji. Czasem trzeba prawdziwego przebłysku geniuszu. I nie mów, że go nie masz. Wyróżniające prezentacje muszą być bowiem błyskotliwe w swym przekazie i formie.

Wówczas wszystko stanie się prostsze. Odbiorcy będą od początku zmotywowani do tego, by Cię wysłuchać. W trakcie prezentacji będziesz mógł stymulować ich motywację, a w po ich zakończeniu adresaci prezentacji będą podążać w zasugerowanym przez Ciebie kierunku - robić to, na czym Ci zależy. A to nie wszystko, ponieważ dzięki błyskotliwym prezentacjom zyskasz także Ty. Prowadząc prezentację będziesz czerpać z niej przyjemność.

Większość słuchaczy żywo reaguje na inną formę prezentacji niż nudny pokaz kilkudziesięciu slajdów wypełnionych tekstem i „urozmaicającymi" ten tekst obrazkami. Stać Cię na to, by poprowadzić lepsze prezentacje. Jeśli tylko zechcesz włożyć w to trochę energii.

Zaskocz swoich szefów, współpracowników, Klientów niebanalną, intrygującą i ekscytującą w przekazie prezentacją. Wystarczy 7-8 slajdów i 15 minut, w trakcie których w inteligentny sposób przekonasz swoich odbiorców do tego, do czego chcesz przekonać.

Jeśli chcesz, by to o Twoich wystąpieniach mówiono: inteligentne, genialne, sprytne, zmyślne, rewelacyjne, znakomite to zapraszam do skorzystania z oferty szkolenia dedykowanego.
 

Cele szkolenia:

Błyskotliwie znaczy sprytnie, zaskakująco dobrze, przemyślanie i inteligentnie. Szkolenie:

  • Dostarcza wiedzę na temat czynników decydujących o tak dobrej ocenie wystąpienia.
  • Pomaga przygotować nową, często rewolucyjną strukturę i zawartość prezentacji.
  • Rozwija umiejętności przygotowywania i prowadzenia niebanalnych prezentacji i przemyślanych scenariuszy wystąpienia.
  • Dodaje odwagi tym, którzy nie w pełni wierzą w swoje siły, ale wiedzą, że mają coś więcej do powiedzenia niż tylko uruchomienie pokazu slajdów.

Tematyka:

  • Przygotowanie prezentacji - czyli co zrobisz zanim „do niej siądziesz"? 
  • Analogowe planowanie - co powinno uprzedzić komponowanie slajdów?
  • Elevator pich - zbuduj swoją wiarygodność i zaintryguj w ciągu pierwszej minuty.
  • Idea prezentacji - jaki jest Twój naczelny przekaz?
  • Struktura/fabuła/scenariusz - jak od przekazu przejść do prezentacji?
  • Podwójne argumenty czyli informacje, które przekonają oba mózgi odbiorcy: racjonalny i emocjonalny.
  • Komponowanie slajdów - nadal męczysz odbiorców nadmiarem tekstu czy już wpływasz na ich emocje?
  • Prezentacje ad hoc – jak zrobić wystąpienie, kiedy nie jesteśmy na nie przygotowani?
  • Symulacja błyskotliwej prezentacji.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

 

Dlaczego uczestnicy polecają to szkolenie?

 

„Co w szkoleniu jest szczególnie przydatne? Struktura prezentacji (metoda Arystotelesa), ocena prezentacji (formy, celu, tematu,)  Polecam bo uzyskałam cenne uwagi i rady na przyszłość." (Paulina Szczawińska-Rybak)

„Szczególnie przydatne podczas szkolenia było przedstawienie mocnych i słabych stron w trakcie prezentacji. Polecam gdyż jest źródłem wartościowych informacji na temat prezentacji (sposoby, techniki) i pomaga eliminować stres. Trener dostarcza też ciekawych, dodatkowych informacji z zakresu psychologii" (Katarzyna Górniak-Łojek - Corporate Communications & Marketing Coordinator)

„Szkolenie daje świetną okazję do sprawdzenia siebie w roli prezentera przed szerszym gremium. Merytoryczne, angażujące uczestników - było warsztatowe i umożliwiało wyciąganie wniosków." (Anna Nowicka)

„Polecam szkolenie, bo otwiera perspektywę nowego myślenia, odświeża wiedzę (struktura Arystotelesa czy zadawanie pytań) i spojrzenie na pro-Klienckie nastawienie. Dziękuję!" (Agnieszka Bujak)

„Możliwość zmiany paradygmatu i szersze spojrzenie na tematykę prezentacji, ciekawe techniki i uwagi". (Joanna Gregorczyk)

„Szkolenie dało możliwość przekroczenia granic, pewnych ograniczeń które sami tworzymy. Zawsze warto poznawać inne obszary, które pomogą nam w kontakcie z klientem." (Robert Rękas)

Uczestnicy szkolenia zrealizowanego dla CEMEX


Proszę o więcej informacji

Przeczytaj więcej o prowadzeniu prezentacji i wystąpieniach publicznych:


Prowadź prezentacje ze swobodą!

Prowadź prezentacje ze swobodą!

Swoboda jest najbardziej pożądanym przez prowadzących prezentacje stanem wewnętrznym. Jest to też najrzadziej doświadczany przez nich stan. Co zrobić, by zyskać większy luz w trakcie wystąpienia? Rad jest wiele, wykorzystaj trzy z nich. Czytaj więcej...
 

Przejrzyście zamiast mgliście

Przejrzyście zamiast mgliście

Większość z nas chce być spostrzegana jako ludzie mądrzy, oczytani, inteligentni, błyskotliwi… To tyle o mnie:) w końcu pisząc ten tekst, także chcę być spostrzegany jako ekspert w temacie prezentacji i wystąpień publicznych. Czytaj więcej...
 

Sztuka prezentacji

Sztuka prezentacji

Mistrzowska prezentacja nie jest dziełem przypadku. To szczególny rodzaj sztuki, tworzonej dla jedynego w swoim rodzaju, niestandardowego odbiorcy. Czytaj więcej...
 

Prowadzenie efektywnej prezentacji, sztuka wystąpień publicznych

Prowadzenie efektywnej prezentacji, sztuka wystąpień publicznych

Większość firmowych prezentacji jest „przegadana”. Eksperci firmowi mają problem z właściwą selekcją posiadanej wiedzy a późnej z adekwatną do celu prezentacji artykulacją przekazu – swojej idei. Czytaj więcej...
 

Najnowszy artykuł