Trener - Anna Zaremba

Anna Zaremba

Wykształcenie:

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego - specjalność: Biologia Molekularna, ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania L. Koźmińskiego w Warszawie - specjalność: Szkolenie i Rozwój Pracowników. Międzynarodowy coach, certyfikowany przez szkołę Josepha O'Connora, członek International Coaching Community.

Specjalizacja:

Coach i trener. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta i menedżerskich, w których korzysta ze swojego bogatego doświadczenia w branży ubezpieczeniowej.

Doświadczenie:

Swoją karierę realizowała w ubezpieczeniach, gdzie przeszła niemal wszystkie jej etapy, od agenta poprzez Unit menadżera i Koordynatora sprzedaży do Dyrektora Sprzedaży Ubezpieczeń, Trenera wewnętrznego w Biurze Zarządzania Kadrami Grupy PZU a następnie trenera/coacha wewnętrznego w AXA.

Przez kilka lat realizowała stałe projekty dla Grupy PZU: programy budowania i zarządzania zespołami sprzedaży, programy zarządzania wartościami w firmie, warsztaty rozwoju umiejętności i kompetencji menadżerskich, budowania zespołów, obsługi klienta.

Prowadzi szkolenia m.in dla banków, firm consultingu inżynierskiego, agencji nieruchomości i ubezpieczeniowych, zakładów energetycznych, sieci sklepów oraz szkolenia otwarte. Jest także twórcą autorskich programów dla uczelni wyższych oraz prowadzi zajęcia dla instytucji administracji państwowej.

Szkolenia:

Motywowanie pozapłacowe

Jak motywować pozafinansowo, by nie demotywować?

Nowo awansowany menedżer

Jak stanąć na mocnym gruncie po awansie?

Skuteczne delegowanie zadań

Od polecenia do egzekwowania – jak zwiększyć skuteczność w realizacji zadań prze…

Wyróżniająca obsługa Klienta

Szkolenie zaawansowane

Skuteczna rozmowa sprzedażowa

Jak poznać czego pragnie klient i pozyskać jego zaufanie?

Informacja zwrotna - Feedback

Konstruktywna krytyka, inspirująca pochwała. Jak udzielać informacji zwrotnej po…

Leadership - Jak być liderem?

Przywództwo skoncentrowane na rezultatach.

Profesjonalna obsługa Klienta - szkolenie

Jak zapewniać profesjonalną obsługę w trakcie komunikacji z Klientem?

Od „trudnego” do wiernego Klienta - szkolenie

Jak obsługiwać trudnych klientów, by zdobyć ich lojalność?

Zarządzanie różnorodnością

Zarządzanie wiekiem w praktyce menedżera

Więcej szkoleń
Najnowszy artykuł