Trener - Jerzy Czajkowski

Jerzy Czajkowski

Wykształcenie:

Ekonomista - absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie Zarządzania Funduszami i Projektami Europejskimi. Starszy Inspektor ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, Audytor Wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (Politechnika Krakowska). W 2013 roku ukończył podyplomowe studia: Szkoła Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Specjalizacja:

Trener i doświadczony pracownik w branży motoryzacyjnej. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży samochodów, obsługi Klienta, prowadzenia salonu samochodowego i zarządzania zespołem.

Doświadczenie:

Sercem oddany motoryzacji. Pasję połączył z pracą zawodową. Ponad 5 lat związany z branżą motoryzacyjną. 3,5 roku na stanowisku Specjliasty ds. Sprzedaży, 2 lata na stanowisku Kierownika Działu Sprzedaży (z międzynarodowym certyfikatem Master) w jednym z krakowskich salonów samochodowych pozwoliło mu na zbudowanie solidnych podwalin wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołem, którą chce przekazywać innym.

Szkolił pracowników m.in.: salonu Forda (techniki sprzedaży), KIA (obsługa klienta, prezentacja produktu, proces sprzedaży), pracowników ochrony SNS Security (obsługa klienta), pracowników stacji benzynowych Grosar Sp. z o.o. (sprzedaż i obsługa klienta).

Szkolenia:

Profesjonalna obsługa Klienta - szkolenie

Jak zapewniać profesjonalną obsługę w trakcie komunikacji z Klientem?

Skuteczna rozmowa sprzedażowa

Jak poznać czego pragnie klient i pozyskać jego zaufanie?

Sprzedaż przez zaufanie

Jak obsługiwać Klientów, by chcieli kupować więcej?

Apetyczne techniki sprzedażowe

Warsztaty dla promotorów sprzedaży

Więcej szkoleń
Najnowszy artykuł