Trener - Tomasz Kras

Tomasz Kras

Wykształcenie:

Z wykształcenia psycholog - ukończył z wyróżnieniem psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada certyfikat półtorarocznej Szkoły Trenerów i Konsultantów Zarządzania. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Specjalizował się w psychologii zarządzania i biznesu, dlatego w pracy trenerskiej wykorzystuje metody zaczerpnięte z dorobku psychologii społecznej, poznawczej i podejścia systemowego.

Specjalizacja:

Trener, coach i konsultant. Inspiruje dostarczając praktycznej wiedzy i facylituje proces rozwoju kompetencji krytycznych dla budowania satysfakcji Klienta: sprzedaży i obsługi, negocjacji, prezentacji.

Doświadczenie:

Współzałożyciel i Prezes ProOptima. Psycholog relacji z Klientami, doświadczony trener. Przeszkolił tysiące osób z kilkudziesięciu firm i instytucji. Uczestnicy prowadzonych przez niego szkoleń doceniają jego rozległą wiedzę i doświadczenie w obszarze relacji z Klientami, nastawienie na słuchanie i rozumienie specyfiki ich problemów i wyzwań, a także generowanie praktycznych rozwiązań, które łatwo wdrażać w realia ich pracy. W ich ocenie ma także niezwykłą łatwość w nawiązywaniu kontaktu z grupą. Tworzy podczas szkolenia atmosferę sprzyjającą uczeniu się, odkrywaniu niewykorzystanego potencjału a także pokonywaniu nieskutecznych nawyków.

Od 11 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działów mających bezpośredni kontakt z Klientami wzmacniając pro-kliencką orientację firmy. Aktualnie koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu możliwości kierowania emocji dla budowania trwalszych relacji z klientami i osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Ekspert w zakresie videotreningu jako metody szkoleniowej prowadzącej do spektakularnej zmiany nawyków.

Portfolio obejmuje pracę z osobami bezpośrednio kontaktującymi się z Klientami oraz menedżerami m.in. z takich organizacji, jak: Narodowy Bank Polski, Śnieżka, DUKA, Armatura Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, TELE-FONIKA Kable, Barlinek, Electrolux, Sanofi Pasteur, Sygma Bank, Bank BGŻ, Goodrich Krosno, TRW Stering Systems, Quantum Software, POSNET, BRUK-BET, Alstom Power, ArcelorMittal, Jean Louis David, Monipol, Volantis, BP, Uniqa, Solidex, Spinko, Cemex, PZU Centrum Obsługi, CEVA, Tauron, GAZ System, Imperial Tobacco i wiele innych.

Szkolenia:

Mistrzowska prezentacja 1.0

Jak przygotować i prowadzić angażujące prezentacje?

Obsługa Klienta w Help Desk - szkolenie

Profesjonalna obsługa Klienta w Help Desk

Negocjacje z wizją długotrwałych relacji

Jak negocjować z Klientem, gdy zależy nam na jego lojalności?

Profesjonalna obsługa Klienta - szkolenie

Jak zapewniać profesjonalną obsługę w trakcie komunikacji z Klientem?

Teambuilding - Ku synergii zespołu

Czy grupa ludzi, która nie ufa sobie może osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty?

Negocjacje na co dzień

Jak unikać konfliktów dzięki negocjacjom rzeczowym?

Negocjacje w praktyce menedżera

Jak negocjować ze współpracownikami i kontrahentami?

Od „trudnego” do wiernego Klienta - szkolenie

Jak obsługiwać trudnych klientów, by zdobyć ich lojalność?

Obsługa reklamacji

Jak zyskać lojalnego Klienta podczas obsługi reklamacji?

Menedżer - mistrz kreatywności

Myśl nieschematycznie i rozwiązuj problemy

Leadership - Jak być liderem?

Przywództwo skoncentrowane na rezultatach.

Błyskotliwa prezentacja

Jak w krótkim czasie sprzedać swoje idee odbiorcom?

Mistrzowska prezentacja 2.0

Szkolenie zaawansowane

Porywające Opowieści - Storytelling

Jak osiągać cele wystąpienia dzięki storytellingowi?

Storytelling w arsenale handlowca

Czy już wciągnąłeś Klienta w swoją opowieść?

Wyróżniająca obsługa Klienta

Szkolenie zaawansowane

Zdyscyplinuj swoje myślenie

Doskonalenie kompetencji analitycznych. Jak analizować głębiej i wyciągać trafne…

Sprzedaż o dużej wartości w relacjach B2B

Jak prowadzić rozmowy handlowe, by rozwijać potrzebę i budować wartość oferowane…

Przygotowanie mistrzowskiej prezentacji

Jak, znając 6 zasad, stworzyć skuteczną prezentację?

Więcej szkoleń
Najnowszy artykuł