Trener - Olga Rzycka

Olga Rzycka

Wykształcenie:

Ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalizowała się w  neuropsychologii oraz psychologii klinicznej. W  trakcie  swojej  kariery uczestniczyła w wielu szkoleniach i warsztatach, rozbudowując swoje kompetencje. Posiada międzynarodowy certyfikat International Coach  Community  ICC, jest  również członkiem  The  International  Association  of  Coaches.  Swoje  umiejętności  zawodowe  doskonaliła  uczestnicząc  m.in.  w:  „Positive  Power  & Influencing”, „The Art and Science of Coaching” (Erickson College International, ICF), ICC Business Coaching, ICC Coaching, The Horse Assisted Professional Development, Zaawansowane Techniki  Coachingowe  (ICC),  Certyfikacja  Insights,  a  także  w  Szkole  Psychoterapii  Psychodynamicznej,  Szkole Trenerów  i Konsultantów Zarządzania, Szkole Psychoterapii Krótkoterminowej i in.

Specjalizacja:

Executive coach, trener, autorka książek. Specjalizuje się w realizowaniu projektów skierowanych do Zarządów i Top Menedżerów, prowadzeniu projektów coachingowych dla menedżerów średniego, wyższego i najwyższego szczebla.

Doświadczenie:

Posiada ponad 13-letnie doświadczenie  w pracy  związanej  z szeroko pojętym rozwojem poszczególnych  ludzi, grup oraz zespołów funkcjonujących  w firmach. Jej  zainteresowania zawodowe  krążą wokół wykorzystywania psychologii  w  różnego  typu  organizacjach. Od 7 lat zarządza firmą świadczącą usługi coachingowo-szkoleniowo-diagnostyczne. Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując m.in. w firmach finansowych oraz farmaceutycznych. Zrealizowała ponad 2700h godzin coachingu indywidualnego skierowanego do kadry zarządzającej.

Od długiego już czasu zgłębia tajniki szeroko rozumianego rozwoju osobistego i jego związku z osiąganiem celów biznesowych. Tworzy autorskie projekty rozwoju kadry menedżerskiej. Wartością dla niej w tym co robi jest ROZWÓJ, ZMIANA, doskonalenie, towarzyszenie ludziom. W pracy z ludźmi skupia się na efektywności i osiąganiu wyznaczonych celów w połączeniu z potrzebami, wartościami i dbałością o relacje międzyludzkie.

Realizowała projekty coachingowe, szkoleniowe i diagnostyczne m.in. dla:

  • Firm  finansowych:  Generali, PZU Życie,  PZU  S.A., Sygma  Bank,  ING  Bank Śląski, ING  Usługi  Finansowe,  ING  Lease, BNP  Paribas/Fortis,  BNP Paribas, Securities Services, BRE Bank/mBank/Multi Bank, Alior Bank, BGK, BZ WBK, KBC, Citi Handlowy, Allianz
  • Firm  farmaceutycznych: Astellas  Pharma, US  Pharmacia/US  Zdrowie, TEVA/Pliva, Sanofi  Pasteur, Nycomed,  Johnson  and  Johnson,  Novartis,  Polpharma, BAYER, Medtronic Poland
  • Firm FMCG: Nestle, KRAFT Foods/Mondelez, Profi
  • Firm retail: Grupa Metro (Real), Jeronimo Martins, Chata Polska
  • Firm budowlanych: ULMA Construccion, SGI Baltis, Rockwool, Fischer Polska, Acar Development, Paroc
  • Firm produkcyjnych: Zelmer, EATON, KRAFT Foods/Mondelez (Cieszyn, Bielany Wrocławskie), General Motors, Profi, Goodrich, Alles
  • innych firm:  PARP, Szkoła  Główna  Handlowa,  Inditex,  Juwi  Energia Odnawialna, Oxford University  Press, Ascomp, WASKO,  Atut  i  Atut  Focus, Fiege, QumakSecom, Merida, Armatura Kraków, Media Polska, Nobiles, Szkoła Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oraz inne w trakcie projektów szkoleń i warsztatów otwartych.

Obszary prowadzonego przez Olgę coachingu:

  • executive and board coaching
  • business coaching
  • leadership coaching
  • team/group coaching
  • crisis coaching
  • personal/team performance coaching
  • life coaching
  • onboard coaching (coaching wdrożeniowy)
  • coaching umiejętności menedżerskich

Wybrane publikacje:

  • Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów. Praca zbiorowa. One Press, Gliwice 2009
  • Manager Coachem – jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty?, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2009
  • Coaching as a Method of Discovering and Developing Human  Potential. Praca zbiorowa. Wydawnictwo Wyższej  Szkoły  Zarządzania im. L.Koźmińskiego, 2010r.
  • Niezwykła moc pytań w zarządzaniu ludźmi. Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa, 2010r.
  • Coaching jako katalizator rozwoju organizacji. Praca zbiorowa. Wydawnictwo New Dawn, Warszawa 2011r.
  • Zarządzanie i życie, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2011r.
  • Potwór w twojej głowie, czyli jak być nieszczęśliwym i unieszczęśliwiać innych, Wydawnictwo Sensus, Gliwice 2012r.
Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim.

Szkolenia:

Menedżer coachem - podstawy

Fundamenty coachingowego stylu zarządzania.

Koń jako trener - Leadership

Expieriences-Inspirations-Awarness - Warsztaty dla TOP managerów

Menedżer coachem - 2+2+2

Cykl szkoleniowo-wdrożeniowy doskonalący umiejętności menedżerskie

Warsztat autoprezentacji

Pewność siebie jako klucz do budowania spójnego wizerunku

Utrzymuj work-life balance

Jak radzić sobie ze stresem w pracy by być produktywnym?

Informacja zwrotna - Feedback

Konstruktywna krytyka, inspirująca pochwała. Jak udzielać informacji zwrotnej po…

Leadership - Jak być liderem?

Przywództwo skoncentrowane na rezultatach.

Menedżer coachem

Szkolenie otwarte

Motywowanie pozapłacowe

Jak motywować pozafinansowo, by nie demotywować?

Odważne i skuteczne egzekwowanie

Jak egzekwować, rozliczać czy zwracać uwagę, by angażować innych w realizację ce…

Kolorowa komunikacja (DISC/Insights)

Jak doskonalić sposób komunikacji i współpracy dzięki znajomości typologii różni…

Motywujący zmotywowany menedżer

Jak czerpiąc z własnej motywacji angażować innych do działania?

Automotywacja

Żeby chciało się chcieć, czyli jak motywować samego siebie?

Więcej szkoleń
Najnowszy artykuł