Trener - Beata Szynkowska

Beata Szynkowska

Wykształcenie:

Ukończyła zarządzanie informacją naukową na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Specjalizacja:

Trener umiejętności miękkich, coach i konsultant. Specjalizuje się w doskonaleniu procesów sprzedaży.

Doświadczenie:

Zaraża optymizmem wzmacniając tym samym psychologiczną kondycję sprzedawców oraz osoby zarządzające projektami sprzedażowymi. Ma ponad 10 lat doświadczenia w pracy w Call Center. W swojej karierze zawodowej przebyła wszystkie stanowiska od telemarketera poprzez Team Lidera oraz szkoleniowca. Samodzielnie dobierała i szkoliła kadrę zarządzającą projektami biznesowymi oraz skierowanymi do klientów indywidualnych. Szerokie doświadczenie na różnych stanowiskach dało jej możliwość spojrzenia na aspekt sprzedaży na wielu płaszczyznach.

W obecnej chwili przeprowadza szkolenia dla liderów z zakresu umiejętnego zarządzania zespołem sprzedażowym oraz dla coachów z zakresu coachingu motywującego. Jej działania obejmują też przeprowadzanie audytów w firmowych Biurach Obsługi Klienta, opracowywanie planu audytowego, który dotyczy organizacji czy też reorganizacji pracy CC.

Wskazuje drogę do optymalizacji sprzedaży poprzez poszerzanie wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu nowoczesnych technik sprzedażowych. Zajmuje się także szeroko pojętą jakością w obsłudze klienta biznesowego i indywidualnego. W swojej pracy zwraca uwagę przede wszystkim na pro – kliencką politykę firmy oraz na zaangażowanie zespołu na wszystkich jego poziomach.
 

Szkolenia:

Obsługa Klienta w Help Desk - szkolenie

Profesjonalna obsługa Klienta w Help Desk

Telefoniczna obsługa Klienta

Na co należy zwrócić uwagę w komunikacji telefonicznej?

Proaktywna sprzedaż przez telefon

Jak diagnozować potrzeby i zamykać sprzedaż w praktyce rozmów z Klientem?

Najnowszy artykuł