Trener - Agnieszka Jakubowska

Agnieszka Jakubowska

Wykształcenie:

Ukończyła studia magisterskie na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Akademii Ekonomicznej w Katowicach (1996), Studia Podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowości i Finansów w Katowicach na kierunku „Zarządzanie finansami w banku komercyjnym” (2001) oraz Studia Podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku „Nowoczesne metody rekrutacji i oceny pracowniczej” (2011).

Od 2002 roku posiada tytuł zawodowy: „Samodzielny Pracownik Bankowy” Jest absolwentką Szkoły Trenerów Heuresis oraz Międzynarodowym Coachem ICC. (International Coaching Community).

W lutym 2012 uzyskała Tytuł Międzynarodowego Trenera i Konsultanta Zarządzania  MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications, instytucji potwierdzającej  kompetencje trenera w oparciu o zestaw brytyjskich standardów zawodowych.

W roku 2013 zdobyła kwalifikacje Project Managera zgodnie ze standardami PMI.

Specjalizacja:

Ekspert w zakresie sprzedaży, motywacji, zarządzania i rozwoju kompetencji pracowników w organizacji. Coach, Trener, Assessor sesji Assessment/Development Center.

Doświadczenie:

Zanim rozpoczęła pracę jako trener przez wiele lat zdobywała doświadczenie biznesowe, początkowo jako  Specjalista ds. sprzedaży w Banku BPH S.A., GBH S.A, Kredyt Banku S.A., gdzie zajmowała się między innymi rozbudową mobilnych sieci doradców bankowych oraz sprzedażą produktów finansowych. Następnie pracowała w ING Usługi Finansowe S.A. początkowo jako agent ubezpieczeniowy, menadżer zespołu, dyrektor oddziału. Rozbudowywała strukturę sprzedaży, zarządzała kompetencjami pracowników w zakresie rozwoju obszarów zarządczych i sprzedażowych, współuczestniczyła w budowie ścieżek kariery, realizowała cele sprzedażowe.

Ponieważ coaching oraz szkolenia stały się Jej pasją - od kilku lat prowadzi szkolenia, warsztaty, treningi, coaching podnoszący kompetencje - dla Klientów reprezentujących różne branże. Prowadzi Warsztaty Rozwoju Osobistego według autorskich programów.

Obszary specjalizacji
  • Sprzedaż i negocjacje w biznesie
  • Rozwój kompetencji menadżerskich i handlowych
  • Budowanie i zarządzanie zespołami sprzedażowymi
  • Procesy i otoczenie (HR)
  • Zarządzanie kompetencjami 
Firmy finansowe, dla których prowadziła szkolenia:
  • ING Usługi Finansowe (rekrutacja, wdrożenie, Assessment Centre, zarządzanie kompetencjami menadżerskimi)
  • PZU Życie S.A., PZU S.A., (zarządzanie kompetencjami menadżerskimi, sprzedaż, Assessment Centre)
  • AMPLCO LIFE, (wzmacnianie kompetencji handlowych i menadżerskich)
  • AVIVA Sp. z o.o., (szkolenia dla kadry menadżerskiej, szkolenie dla trenerów wewnętrznych
  • Alior Bank S.A. (stała współpraca z Instytutem Szkoleń ALIOR BANKU S.A.)
  • ERGO HESTIA – coaching
Pozostali Klienci:
PARP, Teva Pharmaceutical Industries Limited, FISCHER POLSKA, ERICPOL SP. z o.o. AGSOL, Sp. zo.o, LAJON SJ, OSMO, COSMONAIL, PARTCHEM Sp.zo.o., SUPPORT, DARESS, Towarzystwo Edukacji Bankowej, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, MIKOMAX Meble Biurowe, SPONSOR PLUS Sp. zo.o., Drobczyk Architekci, IPB sp. z o.o. oraz wielu innych.

Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim.

Szkolenia:

Menedżer coachem - 2+2+2

Cykl szkoleniowo-wdrożeniowy doskonalący umiejętności menedżerskie

Menedżer coachem - podstawy

Fundamenty coachingowego stylu zarządzania.

Najnowszy artykuł