Trener - Jacek Olszewski

Jacek Olszewski

Wykształcenie:

Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Łódzkiego, certyfikowany trener kompetencji komunikacyjnych i handlowych (między innymi ukończone szkolenie trenerskie w wymiarze 120 godzin), tłumacz języka włoskiego posiadający certyfikat kompetencji językowych C2, wydany przez Universita` per Stranieri di Siena.

Specjalizacja:

Trener, konsultant, menedżer i tłumacz języka włoskiego.

Doświadczenie:

Certyfikowany trener kompetencji komunikacyjnych, doświadczony w prowadzeniu szkoleń dla pracowników i managerów różnych szczebli firm produkcyjnych w branżach: włókienniczej, maszyn tekstylnych, podzespołów samochodowych oraz przetwórstwa warzyw i owoców.

Od 2005 roku pomaga managerom, zarówno w Polsce jak i we Włoszech, wprowadzać standardy zarządzania zespołami produkcyjnymi, szlifować ich kompetencje z zakresu budowania i rozwijania zespołów produkcyjnych. Ponadto wspiera brygadzistów i kierowników zmian w doskonaleniu organizacji produkcji, w zakresie motywowania podległych pracowników. Doświadczenie zawodowe na tym polu budował współpracując z takimi firmami jak Green Steel Poland Sp. z o.o., Green Steel Solana srl., Harris Jet Service Sp. z o.o. (do 2008 r. centralny Service AGD dla marek Candy, Hoover, DeLonghi), MontiMac. Srl, Pilotelli srl, Rizzi Group srl, Effe Endustri Otomasyon i wielu innych.

Na swoich szkoleniach pomaga zrozumieć istotę zarządzania personelem produkcyjnym jako formę obsługi klienta wewnętrznego firmy. Zdaje sobie sprawę jak ważne jest zrozumienie i jasność komunikacji pomiędzy stronami kierującą i kierowaną. Jako tłumacz języka włoskiego, posiadający certyfikat kompetencji C2, wydany przez Universita’ per Stranieri di Siena i również doświadczony negocjator, przez lata uczestniczył w rozmowach negocjacyjnych pomiędzy pracownikami i kadrą kierowniczą, patrząc na proces porozumienia z perspektywy obydwu stron. Jednocześnie jako wieloletni lektor i pasjonat języka włoskiego doskonale zdaje sobie sprawę jak ważne są praktyczne umiejętności komunikacyjne i jak łatwo, przez drobne nieporozumienie gruntownie zmienić znaczenie komunikatu.

W ciągu ostatnich lat zarządzał projektami wprowadzania i rozwoju na polskim rynku firm włoskich oraz aktywnie wspierał i motywował zarówno kierowników i brygadzistów do skutecznego zarządzania, jak i pracowników do pracy w zgranych zespołach. Wie, że tylko pewny siebie i świadomy lider może odpowiednio poprowadzić swoich ludzi do skutecznej realizacji wyznaczonych celów.

Jako trener specjalizuje się w szkoleniach o tematyce: komunikacja interpersonalna, zarządzanie zespołami produkcyjnymi, kompetencje managerskie w firmach produkcyjnych, profesjonalna obsługa klienta, negocjacje, sprzedaż oraz budowanie zespołu. Szkolenia prowadzi w formie ćwiczeń indywidualnych i warsztatów pracy ze sobą, stawiając na pierwszym miejscu doświadczenia osób szkolonych, jako metodę przynoszącą najefektywniejsze rezultaty.
Stale pogłębia swoją wiedzę, między innymi na temat skutecznych metod pracy z ludźmi, korzystając z fachowych konsultacji, uczestnicząc w szkoleniach prowadzonych przez doświadczonych i innowacyjnych szkoleniowców z dziedziny retoryki, motywacji i zarządzania w sytuacjach kryzysowych.

Szkolenia prowadzi w języku polskim,
angielskim   i włoskim 

Wie, że dobre planowanie daje trwałe podstawy długofalowego sukcesu, a jako wieloletni kierowca, w tym uczestnik wyścigów na ¼ mili, kieruje się zasadą:
"Jadąc samochodem pamiętaj, że przed każdym zakrętem należy przyhamować, by wychodząc z niego móc bezpiecznie przyspieszyć. Przed każdym życiowym zakrętem należy zastanowić się nad tym, co dalej, by następnie nabrać zdrowej i bezpiecznej prędkości".

Szkolenia:

Negocjacje z wizją długotrwałych relacji

Jak negocjować z Klientem, gdy zależy nam na jego lojalności?

Sprzedaż o dużej wartości w relacjach B2B

Jak prowadzić rozmowy handlowe, by rozwijać potrzebę i budować wartość oferowane…

Negocjacje po włosku z Włochami

Negocjacje w wielokulturowym środowisku biznesowym

Najnowszy artykuł