Trener - Artur Sieklicki

Artur Sieklicki

Wykształcenie:

Rozwijając własne kompetencje, ukończył Szkołę Trenerów Administracji i Biznesu w Warszawie na Zaawansowanym kursie Trenerskim – „Jak uczyć Zarządzania Godnościowego”, Szkołę Trenerów w Centrum Szkoleń Cognitus w Warszawie oraz Szkołę Coachów Akademii SET w Warszawie.

Specjalizacja:

Trener sprzedaży i Business Coach.
Od 14 lat związany ze sprzedażą oraz zarządzaniem zespołami sprzedaży, głównie w branży FMCG

Doświadczenie:

Doświadczenie zdobywał jako logistyk, Account Manager oraz Key Account Manager w międzynarodowej korporacji Procter & Gamble. Następnie z ramienia firmy P&G przeszedł do firmy MS Services na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Podczas pracy w P&G zajmował się głównie obszarem współpracy z sieciami hipermarketów, gdzie był odpowiedzialny za całość relacji, realizację sprzedaży, implementację nowych produktów oraz akcji marketingowych. Po awansie na stanowisko Regionalnego Dyrektora Sprzedaży, oprócz zarządzania całością współpracy z odbiorcami, koordynował zespół Handlowców przy realizacji targetu sprzedażowego w kanale nowoczesnym.

Prowadzi szkolenia w zakresie szeroko pojętej sprzedaży, modeli i taktyk negocjacyjnych, właściwego reagowania na obiekcje oraz umiejętności komunikacji i tworzenia relacji.

Doświadczenie zdobyte podczas trudnych negocjacji wykorzystuje do dzisiaj w pracy trenerskiej, dzieląc się nim z uczestnikami szkoleń. Jest otwarty na pracę z nowymi narzędziami, wykorzystując nowatorskie podejście, entuzjazm i dynamizm w działaniu. Często poszukuje nieszablonowych rozwiązań, inspirując uczestników do rozwoju i kreatywnego myślenia.

Prowadzi szkolenia w zakresie:
  • prospectingu czyli nowoczesnych metod pozyskiwania nowych Klientów
  • zarządzania sprzedażą dla KAM
  • zarządzania ludźmi
  • asertywości
  • negocjacji z sieciami i kluczowymi klientami
  • profesjonalnej obsługi klienta i technik sprzedaży
  • komunikacji interpersonalnej i motywacji
  • nowoczesnych metod pozyskiwania nowych Klientów
  • budowania efektywnych zespołów i kierowania ludźmi
  • zarządzania czasem
  • rozwoju kompetencji - Akademia Młodego AM/KAM'a
  • tworzenia i prowadzenia warsztatów oraz treningów z Zarządzania Godnościowego
  • motywacji do pracy, nowych form zarządzania poprzez nagrody symboliczne, misję i wartości zawarte w kodeksie etyki pracowniczej
W ostatnich 3 latach prowadziłem szkolenia dla takich firm jak:
Loreal Professionnel, Procter&Gamble, Ringana Austria, Ziaja, AJ Produkty, Wialan, Harper Hygienics S.A. , w różnych edycjach szkoleń otwartych prowadziłem szkolenia dla takich firm jak :  Red Bull Sp. z o.o., Ariston Thermo Polska Sp. z o.o., Van Pur S.A.Bakal Center Sp. z o.o., Euro Car Sp. z o.o., Immergas Polska Sp. z o.o., DANFOSS LPM Sp. z o.o.,  Gebo Techinka Sp. z o.o., Lukas Bank S.A., Fuchs Oil Polska Sp. z o.o.,Galago Poland Sp. z o.o., Elzab S.A.,  Heel Sp. z o.o., Roldrob S.A., Burnsu Polska Sp. z o.o.,  Warta Glas Sp. z o.o.,VOG Polska,C & A Polska Sp. z o.o., Varner Polska LTD Sp. z o.o.  Syngenta Seeds Sp. z o.o., ACO Elementy Budowlane Sp.z o.o., AB Foods Polska Sp. z o.o., Lotos Parafiny Sp.z o.o., Zbyszko Company Sp. z o.o., Bahpol Sp. z o.o., Hal Sp.z o.o., Tan-Viet International S.A., Lider Artur Sp. z o.o., Biazet S.A., Nepentes S.A., Grupa Żywiec Sp. z o.o., Brown Forman Polska Sp. z o.o., ICI Polska Sp. z o.o., Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o., Vent Kamiński i Spółka, Zielona Budka S.A., Dermika Sp. z o.o., Victoria Cymes Sp. z o.o., Alstom Power Sp.z o.o., Audio-Service Sp. z o.o., Nobiles Sp. z o.o, Atlantic Sp. z o.o., Cadbury Wedel   Sp. z o.o., British–American Tobacco S.A., Bahlsen Sweet Sp.z o.o.,  Browar Belgia Sp. z o.o., Coty Polska Sp. z o.o., 3 M Poland Sp. z o.o., Wilbo Seafood S.A., Schulstad SPC Sp. z o.o., ZPT Olvit Sp. z o.o., Ferrero Polska Sp. z o.o., Hochland Polska Sp. z o.o., Reckitt Benckiser S.A., Sonda S.A., Zakłady Przemysłu Tytoniowego Radom S.A., First Data Polska S.A., Amadar Sp. z o.o., Polisa Życie S.A., Ustronianka Sp. z o.o., Fiat Auto Poland S.A., VB Leasing Polska S.A., Elektronika S.A., Robert Bosch Sp. z o.o. i inne.

Życiowe pasje: narciarstwo, bieganie, pływanie, terenowa jazda na rowerze, sztuki walki, czytanie, wyprawy górskie.
 

Szkolenia:

Sprzedaż o dużej wartości w relacjach B2B

Jak prowadzić rozmowy handlowe, by rozwijać potrzebę i budować wartość oferowane…

Negocjacje z wizją długotrwałych relacji

Jak negocjować z Klientem, gdy zależy nam na jego lojalności?

Skuteczna rozmowa sprzedażowa

Jak poznać czego pragnie klient i pozyskać jego zaufanie?

Negocjacje w praktyce menedżera

Jak negocjować ze współpracownikami i kontrahentami?

Kluczowe rozmowy w praktyce menedżera

- scenariusze, przydatne techniki, regulacje prawne

Więcej szkoleń
Najnowszy artykuł