Trener - Paulina Kołowrotkiewicz

Paulina Kołowrotkiewicz

Wykształcenie:

Absolwentka studiów na Uniwrsytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Specjalizacja:

Trener umiejętności miękkich, praktyk sprzedaży i obsługi klienta, coach i konsultant. Specjalizuje się w doskonaleniu procesów sprzedaży i obsługi.
 

Doświadczenie:

Praktyk pracy operacyjnej w zespołach sprzedażowych i biurach obsługi klienta. W swojej pracy z zespołami stawia na proste rozwiązania, które optymalizują pracę zespołów. Liczy się dla niej skuteczna komunikacja. Skupia się na profesjonalnym podejściu do klienta z wykorzystaniem zdalnych kanałów komunikacji.

Ma ponad 7 lat doświadczenia w pracy operacyjnej. Przeszła wszystkie szczeble kariery. Od telemarketera, poprzez lidera, koordynatora, kierownika projektów oraz trenera.

Realizuje szkolenia dla liderów oraz konsultantów, szczególną uwagę przywiązując do aspektów komunikacyjno-sprzedażowych. Jej szkolenia są skoncentrowane na doskonaleniu praktycznych rozwiązań z wykorzystaniem nowoczesnych technik obsługi klienta i sprzedaży.
 

Szkolenia:

Proaktywna sprzedaż przez telefon

Jak diagnozować potrzeby i zamykać sprzedaż w praktyce rozmów z Klientem?

Telefoniczna obsługa Klienta

Na co należy zwrócić uwagę w komunikacji telefonicznej?

Profesjonalna obsługa Klienta - szkolenie

Jak zapewniać profesjonalną obsługę w trakcie komunikacji z Klientem?

Najnowszy artykuł