Trener - Krystian Krawczyk

Krystian Krawczyk

Wykształcenie:

Zaangażowany w rozwój standardów jakości obsługi dla firm, banków i innych instytucji. Zwolennik budowania lojalności jako kategorii totalnej dla której ma znaczenie wszystko i zawsze. Prowadzi projekty konsultingowe i badawcze związane z budowaniem marki

Specjalizacja:

Obszar specjalizacji to: strategia i nowe modele sprzedaży, jakość obsługi i standardy obsługi klienta, ewaluacje projektów, analiza wartości dla klienta, konsulting badawczy, segmentacja klientów, potrzeby klientów, studia wykonalności, nowe zasady współpracy z partnerami biznesowymi, usprawnienie procesów.

Doświadczenie:

20-letnie doświadczenie zawodowe obejmuje ponad 400 projektów konsultingowych, badawczych, doradczych i szkoleniowych dla największych obecnych na polskim rynku firm z branż takich, jak przemysł, usługi finansowe, bankowość, farmaceutyka, FMCG, transport, telekomunikacja.

Szkolenia:

Customer Journey Map (CJM)

Zarządzaj doświadczeniem swego klienta!

Standardy Jakości Obsługi Klienta – tworzenie i rewitalizacja

tworzenie i rewitalizacja - Warsztat szkoleniowy

Najnowszy artykuł