Trener - Justyna Jakubczyk

Justyna Jakubczyk

Wykształcenie:

2011-2013, Uniwersytet Wrocławski: Studia magisterskie Stosunki Międzynarodowe, specjalizacja: Dyplomacja publiczna, media i branding
2008-2011, Uniwersytet Wrocławski: Studia I stopnia, Stosunki Międzynarodowe
04-10.2010, Freie Universitaet Berlin Stypendium Erasmus na Wydziale Nauk Politycznych (Politikwissenschaft und Kommunikation

Specjalizacja:

Specjalista ds. budowania długofalowych relacji z klientami i zarządzania ich doświadczeniami. Project Manager Mapy Podróży Klienta w Agencji Marketingowej Uxon. Rozwija marki w branży Sweets&Coffee oraz w branży rozrywkowej, zajmuje się marketingiem branży wolnego czasu. Trener miękkich kompetencji w biznesie.

Doświadczenie:

Ma 10-letnie doświadczenie w pracy z klientami w różnych branżach pozwala jej budować długofalowe relacje z klientami oparte na sympatii i empatii z nastawieniem na rozwój i rezultat.

Pracowała w zespołach projektowych i kreatywnych, m.in. optymalizując narzędzia i zarządzając procesem Defect Managementu (Credit Agricole), administrując kontrakty klientów strategicznych (UPS GBS Polska) oraz opiekując się klientami podczas kampanii reklam BTL (Scholz & Friends).

Szkolenia:

Brak rekordów

Najnowszy artykuł