
Justyna Jakubczyk
Wykształcenie:
2011-2013, Uniwersytet Wrocławski: Studia magisterskie Stosunki Międzynarodowe, specjalizacja: Dyplomacja publiczna, media i branding
2008-2011, Uniwersytet Wrocławski: Studia I stopnia, Stosunki Międzynarodowe
04-10.2010, Freie Universitaet Berlin Stypendium Erasmus na Wydziale Nauk Politycznych (Politikwissenschaft und Kommunikation
2008-2011, Uniwersytet Wrocławski: Studia I stopnia, Stosunki Międzynarodowe
04-10.2010, Freie Universitaet Berlin Stypendium Erasmus na Wydziale Nauk Politycznych (Politikwissenschaft und Kommunikation
Specjalizacja:
Specjalista ds. budowania długofalowych relacji z klientami i zarządzania ich doświadczeniami. Project Manager Mapy Podróży Klienta w Agencji Marketingowej Uxon. Rozwija marki w branży Sweets&Coffee oraz w branży rozrywkowej, zajmuje się marketingiem branży wolnego czasu. Trener miękkich kompetencji w biznesie.
Doświadczenie:
Ma 10-letnie doświadczenie w pracy z klientami w różnych branżach pozwala jej budować długofalowe relacje z klientami oparte na sympatii i empatii z nastawieniem na rozwój i rezultat.
Pracowała w zespołach projektowych i kreatywnych, m.in. optymalizując narzędzia i zarządzając procesem Defect Managementu (Credit Agricole), administrując kontrakty klientów strategicznych (UPS GBS Polska) oraz opiekując się klientami podczas kampanii reklam BTL (Scholz & Friends).
Szkolenia:
Brak rekordów
Najnowszy artykuł
-
Komu potrzebny jest "miękki" HR?
5 powodów, dla których dział HR w firmie jest zbędny. ... więcej >