
Anna Dolot
Wykształcenie:
Ukończyła Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Kurs Trenerów Zarządzania MATRIK. Jest także wykładowcą akademickim i prowadzi zajęcia z zakresu Zarządzania zasobami ludzkimi, Rynku pracy oraz Polityki personalnej w hotelarstwie i gastronomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Otworzyła przewód doktorski, pisze pracę doktorską i prowadzi badania w obszarze coachingu jako metody rozwoju kompetencji.
Specjalizacja:
Trener z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizacja szkoleniowa: zarządzanie zasobami ludzkimi, obsługa klienta, umiejętności osobiste: zarządzanie sobą w czasie, komunikacja, autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
Doświadczenie:
Przeprowadziła ponad 200 dni szkoleniowych, współpracuje z firmami rodzinnymi i koncernami międzynarodowymi, sektorem publicznym i prywatnym, w obszarze usług i produkcji, z kadrą zarządzającą, menedżerami, specjalistami oraz pracownikami liniowymi.
Specjalizuje się w następujących dziedzinach:
- zarządzanie zespołem, współpraca zespołowa, zarządzanie zasobami ludzkimi;
- prezentacje i wystąpienia publiczne;
- obsługa klienta (w tym obszary związane ze sprzedażą i elementami negocjacji);
- komunikacja (zarówno grupowa, jak i indywidualna, ukierunkowana na efektywne przekazywanie informacji, jak również zmierzająca do rozwoju pracowników, przygotowania ich do zmiany czy rozwiązywania trudnych sytuacji);
- zarządzanie sobą w czasie;
- train the trainers.
Posiada również doświadczenie w przygotowaniach procedury Assessment/Development Center, w sesjach coachingowych, a także w projektach z zakresu rekrutacji i selekcji oraz badania poziomu jakości obsługi klienta typu „Tajemniczy Klient”. Ma praktyczne doświadczenie biznesowe, ze szczególnym uwzględnieniem działań sprzedażowych (nawiązanie kontaktu, spotkania sprzedażowe, negocjacje, opieka nad klientem).
Wybrani klienci: BP, Kotlin, Igepa Polska, Centrum Druku, Strabag, FIAT, Sieć Delikatesów „Zachęta”, Automationstechnik, Sieć Hoteli „WAM”, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA, AnbiTech, Riser, Delphi Poland SA.
Szkolenia:
Jak rozwiązywać problemy zarządzania poprzez rozmowę?
Profesjonalna obsługa Klienta - szkolenie
Jak zapewniać profesjonalną obsługę w trakcie komunikacji z Klientem?
Jak zyskać lojalnego Klienta podczas obsługi reklamacji?
-
Konstruktywna komunikacja bez przemocy w pracy i życiu prywatnym
Co by było gdybyś zamiast ograniczać swoje szanse na udaną ... więcej >