Trener - Beata Szynkowska

Beata Szynkowska

Wykształcenie:

Ukończyła zarządzanie informacją naukową na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
 

Specjalizacja:

Konsultantka doskonalenia procesów sprzedaży i obsługi Klienta.

Doświadczenie:

Ma ponad 12 lat doświadczenia w pracy w Call Center. W swojej karierze zawodowej przebyła wszystkie stanowiska od telemarketera poprzez Team Lidera oraz szkoleniowca. Samodzielnie dobierała i szkoliła kadrę zarządzającą projektami biznesowymi oraz skierowanymi do Klientów indywidualnych. Szerokie doświadczenie na różnych stanowiskach dało jej możliwość spojrzenia na procesy sprzedaży na wielu płaszczyznach. Jej działania obejmują też przeprowadzanie audytów w firmowych Biurach Obsługi Klienta, opracowywanie planów audytowych dotyczących organizacji czy też reorganizacji pracy Call Center.

Wskazuje drogę do optymalizacji sprzedaży poprzez poszerzanie wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu nowoczesnych technik sprzedażowych. Zajmuje się także szeroko pojętą jakością w obsłudze Klienta biznesowego i indywidualnego. W swojej pracy zwraca uwagę przede wszystkim na pro-Kliencką politykę firmy oraz na zaangażowanie zespołu na wszystkich jego poziomach.
Najnowszy artykuł