Analiza sprzedażowo-marketingowa | badanie ProOptima
Home / Badania / Badania wnętrza organizacji / Analiza sprzedażowo-marketingowa

Badania wnętrza organizacji

Rozwój biznesu oparty jest o cyfry. Jak wyglądają kluczowe wskaźniki Waszej firmy? Trzeba niezłego analityka, który patrząc na strukturę danych, w których już posiadaniu jesteście, postawi właściwą diagnozę a potem pomoże zmienić rzeczywistość firmową na lepszą.

 

 

Analiza sprzedażowo-marketingowa

Ilu klientów tracisz każdego miesiąca? Ilu klientów zyskujesz wprowadzając określone działanie?

 

Szybko i sprawnie pomożemy Ci zapanować nad wskaźnikami sprzedażowymi. Analiza rentowności, wskaźnik konwersji, wskaźnik rezygnacji/ odpływu konsumentów (churn rate) to absolutne minimum, które warto monitorować.

Opracowujemy, prognozujemy i wspieramy doradczo. Wszystko po to, aby Twoja firma podejmowała optymalne działania i zwiększała zyski.

Chcesz zmiany na lepsze w swojej firmie? Skontaktuj się z nami.

Interesuje Cię badanie Analiza sprzedażowo-marketingowa?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!