Badania wnętrza organizacji
Rozwój biznesu oparty jest o cyfry. Jak wyglądają kluczowe wskaźniki Waszej firmy? Trzeba niezłego analityka, który patrząc na strukturę danych, w których już posiadaniu jesteście, postawi właściwą diagnozę a potem pomoże zmienić rzeczywistość firmową na lepszą.
Badania wnętrza organizacji
- Mapowanie podróży pracownika
- Badanie kultury organizacyjnej
- Badanie satysfakcji i zaangażowania
- Badanie kompetencji menedżerów – ocena 360 stopni
- Badanie stresu pracowniczego
- Badanie jakości komunikacji
- Badanie spójności obsługi Klienta
- Analiza sprzedażowo-marketingowa
- eNPS – Employee Net Promoter Score
- cNPS – Candidate Net Promoter Score
- Assessment i Development Center
- Barometr potrzeb pracowników PULS PRACOWNICZY
Badania CX
Badania marketingowe
Metody badawcze
Analiza sprzedażowo-marketingowa
Ilu klientów tracisz każdego miesiąca? Ilu klientów zyskujesz wprowadzając określone działanie?
Szybko i sprawnie pomożemy Ci zapanować nad wskaźnikami sprzedażowymi. Analiza rentowności, wskaźnik konwersji, wskaźnik rezygnacji/ odpływu konsumentów (churn rate) to absolutne minimum, które warto monitorować.
Opracowujemy, prognozujemy i wspieramy doradczo. Wszystko po to, aby Twoja firma podejmowała optymalne działania i zwiększała zyski.
Chcesz zmiany na lepsze w swojej firmie? Skontaktuj się z nami.
Interesuje Cię badanie Analiza sprzedażowo-marketingowa?
Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!