Badanie eksploracyjne (rozpoznanie rynku) | badanie ProOptima
Home / Badania / Badania marketingowe / Badanie eksploracyjne (rozpoznanie rynku)

Badania marketingowe

Kiedy nie wiemy dokąd zmierzamy każdy kierunek jest dobry lub zły… . Podobnie z wchodzeniem na nowy rynek czy docierania do nowej grupy klientów. Jedynie wiedza, rzetelnie pozyskana, pozwoli wskazać dobry, profitowy kierunek.

 

 

Badanie eksploracyjne (rozpoznanie rynku)

Planujesz wprowadzenie na rynek nowego produktu/usługi i nie wiesz, czy znajdzie on swoich odbiorców? Kim są osoby, które sięgną po nowy produkt/usługę? A może nie masz bladego pojęcia, dlaczego klienci kupują właśnie u Ciebie? Nie wiesz, jak żyją i czego jeszcze oczekują od Waszej marki?

 

Badania eksploracyjne mają na celu zrozumienie istoty danego problemu, np. zachowań, potrzeb czy wzorców konsumpcji. Ich podstawowym celem jest odpowiedź na pytanie „dlaczego?/ po co?”, co w efekcie przekłada się na rekomendacje dotyczące sposobu rozwiązania problemu określonego na początku procesu badawczego.

Badania tego typu realizujemy łączoną metodyką jakościowo-ilościową z wyraźnym naciskiem na pierwszoplanowość narzędzi jakościowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat swoich klientów? A może chcesz rozpoznać potrzeby tzw. klientów potencjalnych? Zweryfikuj swoje hipotezy badaniem eksploracyjnym!

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów!

Interesuje Cię badanie Badanie eksploracyjne (rozpoznanie rynku)?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!